Digitalbilleder fra mobil
Fra : Badazz

Dato : 11-02-04 19:28

Hejsa

Jeg er på udkik efter en kamera mobil. og mit valg er faktist faldet på
Nokia 6600 men jeg er interesseret i at vide hvordan kvaliteten af
digitalkameraet er.. så derfor hvis der er nogle der har et billede fra en
6600 vil jeg gerne se kvaliteten af det.. gerne flere billeder.. (billederne
er udelukkende til at jeg kan se kvaliteten. de bliver ikke videregivet på
nettet. de slettes når jeg har set dem..)

billeder kan sendes til brian@REMOVEbadazz.dk

billeder fra andre kamera mobiler er også velkomne på mail. så jeg kan
vudere i forhold til andre.. husk at skrive i mailen hvilken mobil de er
taget med..

Mvh Brian

Fra : Frank W.

Dato : 11-02-04 19:33

On Wed, 11 Feb 2004 19:28:21 +0100, "Badazz" <brian@REMOVEbadazz.dk>
wrote:

> [...]
>er udelukkende til at jeg kan se kvaliteten. de bliver ikke videregivet på
>nettet. de slettes når jeg har set dem..)

Som jeg har skrevet andetsteds i denne NG, så smut forbi
http://www.sprites.dk/ og se for dig selv. Der findes en masse
billeder og af andre mærker.

Hilsen
Frank W.