mobil i vand
Fra : hansi

Dato : 11-02-04 19:19

jeg har haft min mobil med ude og bade !! hvad skal jeg rense den med , jeg
haft den skilt ad lagt til tøre i 2 uger .

hansi

Fra : Badazz

Dato : 11-02-04 19:33

hvis den ikke virker nu. så er det slut med den bil.. når saltvand tørrer
fordamper vandet, og salten bliver liggende og æster komonenterne i
telefonen..

Det du skulle have gjort var straks at fjerne batteriet fra telefonen..
skylle telefonen grundigt i lunkent vand.. (cover mv fjernes inden hvis det
er muligt.) herefter blæses den forsigtigt af med trykluft hvis dette er
tilgængeligt. og så ligges telefonen til tørre...

Men nu tror jeg ikke der er meget at gøre.. du kan prøve at skylle dem med
vand nu. for at fjerne salt belægningen.. (salt leder strøm) og ligge den
til tørre igen.. måske kan den reddes.. måske ikke...

Mvh Brian

Fra : hansi

Dato : 11-02-04 21:39

den virker uden problemer det eneste er displayet er lidt plettet

Fra : Søren Christensen

Dato : 11-02-04 21:42

> [...]
> vand nu. for at fjerne salt belægningen.. (salt leder strøm) og ligge den
> til tørre igen.. måske kan den reddes.. måske ikke...

Tror du det nødvendigtvis er havet han har haft den ude og bade i?

Venligst

Fra : Badazz

Dato : 11-02-04 22:19

en mindre detalje som jeg havde overset...
men så er der da en guiden til dem der har været en tur ved havet.. ;)

//Brian

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:402a9383$0$27466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...