802.11a produkter?
Fra : Tommy Larsen

Dato : 11-02-04 18:08

Hejsa!

Jeg er ret interesseret i at finde ud af hvilke 802.11a Access Points
man kan få, da jeg skal til at lave noget forsøg med sådanne - indtil
videre har jeg fundet Linksys og D-Link, men de er alle kombinerede
a+b+g - kan man mon ikke få noget der er "ren" a-standard, og så lidt
billigere? Et D-Link DWL7000AP koster ca. 2200,-, så det er jo en del
dyrere end et standard B+G AP ;)

Mvh. Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 20:34

Det er ikke en standard man bruger i Danmark og EU, det er fra USA.
Jeg tror ikke man kan købe delene til i danmark, men ellers kan du sikkert
få det billigt fra Ebay.

Fra : Tommy Larsen

Dato : 11-02-04 21:08

Niels wrote:

> Det er ikke en standard man bruger i Danmark og EU, det er fra USA.
> Jeg tror ikke man kan købe delene til i danmark, men ellers kan du sikkert
> få det billigt fra Ebay.

Jo, det er også en gældende standard i DK - den har bare aldrig slået
ret godt igennem ;)

/Tommy!