Matrix Reloaded (DVD).
Fra : Mourits Thomasen

Dato : 11-02-04 16:36

Sikke en skuffelse. Jeg var vild med 1'eren og havde set frem til denne her
2'er.
Nu gider jeg ikke engang at se 3'eren.
For mig startede og sluttede Matrix universet med 1'eren, lidt ligesom at
Alien universet startede med Alien og sluttede med Aliens.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-04 16:43

"Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> escribió en el mensaje
> Sikke en skuffelse. Jeg var vild med 1'eren og havde set frem til denne
her
> 2'er.

Giv den en chance til. Reloaded er faktisk en knaldgod film, den skal dog
nok lige tygges to gange.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 11-02-04 17:59

> "Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> escribió en el mensaje
> her
>
> Giv den en chance til. Reloaded er faktisk en knaldgod film, den skal dog
> nok lige tygges to gange.

1'eren er genial, 2'eren er god, 3'eren er miserabel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-02-04 23:14

Morten Nielsen escribió / skrev

> 1'eren er genial, 2'eren er god, 3'eren er miserabel

Det er også nogenlunde min holdning, men jeg vil da lige give 3eren en
chance til når den nu udkommer på DVD inden alt for længe.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-02-04 23:18

> 1'eren er genial, 2'eren er god, 3'eren er miserabel

Enig der, 1'eren er suveræn 2'eren er OK, men især fordi den ligger op til
finalen, 3'eren er så finalen, den helt store raket, som aldrig lettede fra
affyringsrampen...

Jeg håber stadig, at jeg møder en smuk kvinde i latexdragt, der tilbyder mig
en rød pille, så jeg kan vågne op i den virkelige verden, hvor "Matrix
Revolutions" er det mesterværk, som Wachowski brødrene skylder os.

Jonny.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-02-04 19:59

Jonny Jensen skrev:

> [...]
> tilbyder mig en rød pille, så jeg kan vågne op i den virkelige
> verden, hvor "Matrix Revolutions" er det mesterværk, som Wachowski

Jeg er helt enig. Faktisk så enig, at jeg skrev nøjagtigt det samme for
tre måneder siden. Hmm.

http://www.filmnet.dk/review.asp?id=550 (sidste sætning)

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Nej nej nej, det her er Usenet. Nu skal du kalde _mig_ grimme ting."

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-02-04 16:41

Mourits Thomasen wrote:
> Sikke en skuffelse. Jeg var vild med 1'eren og havde set frem til denne her
> 2'er.
> Nu gider jeg ikke engang at se 3'eren.

Hvis du synes at 2'eren er dårlig, så vent til du ser 3'eren... Den er
godt nok fæl...

/David

Fra : Emil Rune

Dato : 11-02-04 18:48

"Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> wrote in message
> [...]
> For mig startede og sluttede Matrix universet med 1'eren, lidt ligesom at
> Alien universet startede med Alien og sluttede med Aliens.

Nå. Jamen det er da godt. Så. At du synes.

Interessant at starte tråd bare for at komme med ubegrundet og ubehjælpelig
kritik? NÆPPE.

Emil

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-02-04 18:54

Emil Rune wrote:

> Nå. Jamen det er da godt. Så. At du synes.
>
> Interessant at starte tråd bare for at komme med ubegrundet og ubehjælpelig
> kritik? NÆPPE.

Det er da lige så meget værd som det indlæg du lige har skrevet (som jeg
svarer på nu). Eller det jeg skriver nu...

/David

Fra : Mourits Thomasen

Dato : 11-02-04 22:07

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse

> [...]
> her
> >

> Nå. Jamen det er da godt. Så. At du synes.
>
> Interessant at starte tråd bare for at komme med ubegrundet og

Har du glemt at tage din medicin idag?

*PLONK*

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-02-04 19:06

"Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Er der nogen særlig grund til, at du prøver at lave et lille ordspil på mit
navn, og så bagefter poster under det?

Tror du ikke snart at du sku' finde ét navn, og så holde dig til det, AJC /
Akalias / Mr. MC / Rebelheart (på andre fora) osv osv.

Ændrer dit navn fra det nuværende, eller jeg sender en klage til din
udbyder.

Fra : Emil Rune

Dato : 11-02-04 20:13

"Thomas Mouritsen" <not@for.you> wrote in message

> [...]
> Akalias / Mr. MC / Rebelheart (på andre fora) osv osv.
>
> Ændrer dit navn fra det nuværende, eller jeg sender en klage til din

Øhm. En "Thomas Mouritsen" poster bla. i dk.spil.computer.konsol med den
email adresse (noway@none.invalid). Har jeg misforstået noget, eller er det
her bare et forsøg på at blive hørt??

Emil

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-02-04 11:01

> Øhm. En "Thomas Mouritsen" poster bla. i dk.spil.computer.konsol med den
> email adresse (noway@none.invalid). Har jeg misforstået noget, eller er
det
> her bare et forsøg på at blive hørt??

Den samme "emailadresse" har fjolset AJC osv osv, kopieret over i den
profil, som han i øjeblikket synes det er sjovt at poste fra.

Fra : Emil Rune

Dato : 12-02-04 11:31

> [...]
>
> Den samme "emailadresse" har fjolset AJC osv osv, kopieret over i den
> profil, som han i øjeblikket synes det er sjovt at poste fra.

Oh ok. Undskyld misforståelsen så ;)

Emil

Fra : Dopedog

Dato : 12-02-04 17:20

> [...]
AJC
> /

> Øhm. En "Thomas Mouritsen" poster bla. i dk.spil.computer.konsol med den

Også kendt som Moses Mouritsen som skifter konsoller som vi andre skifter
undertøj

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 13-02-04 12:43

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Også kendt som Moses Mouritsen som skifter konsoller som vi andre skifter
> undertøj

Du må være meget usoigneret så.

Fra : Mourits Thomasen

Dato : 11-02-04 22:27

"Thomas Mouritsen" <not@for.you> skrev i en meddelelse

> "Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Er der nogen særlig grund til, at du prøver at lave et lille ordspil på
mit
> navn, og så bagefter poster under det?

Ja.
Jeg bryder mig ikke om stikkere og overvågere!

> Tror du ikke snart at du sku' finde ét navn, og så holde dig til det, AJC
/
> Akalias / Mr. MC / Rebelheart (på andre fora) osv osv.

Tror du ikke snart, at du skulle finde dig noget andet at beskæftige dig med
i hverdagen end at forfølge og holde øje?
Du har sgu for meget fritid!
Evt. bliv detektiv/opdager!

> Ændrer dit navn fra det nuværende, eller jeg sender en klage til din
> udbyder.

Suk!
Hvad med at jeg sendte en klage til din udbyder og brokkede mig over, at du
skriver under et navn, som mange andre end dig hedder?
Jeg kan nemlig ikke forestille mig, at der er andre Thomas Mouritsen'er, som
ville lægge navn til din newsgroup/fora opførsel!
Til din trøst Thomas og alle andres kan jeg sige, at jeg ikke gider
newsgroups/fora mere. Jeg har bla. i løbet af mine online år fundet ud af,
at verden hovedsageligt består af idioter og flokdyr. Sådanne mindrebegavede
mennesker gider jeg ikke at bruge tid på!
Fra nu af vil jeg være asocial online, som jeg er det i virkeligheden. Det
har jeg det bedst med!
Farvel!

Fra : -V-

Dato : 12-02-04 04:30

Mourits Thomasen wrote:
> [...]
> Fra nu af vil jeg være asocial online, som jeg er det i
> virkeligheden. Det har jeg det bedst med!

Sikke en skam.
Vi har ellers moret os så kosteligt over hinanden.

-V-

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-02-04 10:49

"Mourits Thomasen" <noway@none.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har bla. i løbet af mine online år fundet ud af,
> at verden hovedsageligt består af idioter og flokdyr.

Flokdyr! Dér var den. Nu ved jeg (og alle andre), at det er dig AJC, Alias,
Akalias, Michael Castensen, Mr MC osv osv - når du forsøger dig med den
samme catch phrase igen og igen, så rammer den dig selv på et tidspunkt.

Jeg vil bede jer andre, om evt. at søge i gruppen dk.spil.computer.konsol,
og f.eks søge på "flokdyr" - så opdager I hurtigt hvem "Mourits Thomasen"
osse er.

Fra : -V-

Dato : 12-02-04 04:44

Thomas Mouritsen wrote:
> Tror du ikke snart at du sku' finde ét navn, og så holde dig til det,
> AJC / Akalias / Mr. MC / Rebelheart (på andre fora) osv osv.

Hvordan kan du være 100% sikker på, at det er den samme?

Mourits Thomasen's IP er 62.243.109.75.
Mr. MC's seneste er 62.243.109.236.
Akalias har brugt 62.243.144.25 og 62.243.109.176 indenfor den sidste uge.

Kan de sidste cifre ændre sig, selvom man poster fra samme pc?
(Mit spørgsmål er faktisk seriøst ment, fordi jeg ikke ved det).

Jeg ved godt at det er OT, sorry.
Om lidt kommer Gerner nok og brokker sig.

For at blive on topic: kommer DVD med extramateriale, som kan redde den
åbenbart halvsløje film, som jeg ikke har set endnu?

-V-

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 12-02-04 09:50

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan de sidste cifre ændre sig, selvom man poster fra samme pc?
> (Mit spørgsmål er faktisk seriøst ment, fordi jeg ikke ved det).

Det kan sagtens lade sig gøre. Det kommer an på hvor stor en pool af IP
adresser den pågældende udbyder har sat af til kunderne, leasetider osv. men
generelt forsøger de fleste DHCP-servere at tildele den samme IP adresse.

> -V-

Lars B

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-02-04 10:57

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> generelt forsøger de fleste DHCP-servere at tildele den samme IP adresse.

Min egen IP er iøvrigt fixed, og har været det i et pænt stykke tid nu.

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-02-04 11:02

-V- wrote:

> Kan de sidste cifre ændre sig, selvom man poster fra samme pc?
> (Mit spørgsmål er faktisk seriøst ment, fordi jeg ikke ved det).

Langt de fleste mennesker bruger statisk IP-allokering fra udbyderens
DHCP-server, så det er faktisk det normale.

/David

Fra : David T. Metz

Dato : 15-02-04 11:49

David Rasmussen wrote:

> Langt de fleste mennesker bruger statisk IP-allokering

Arh, dynamisk.

David

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-02-04 12:14

David T. Metz wrote:

> Arh, dynamisk.

Underligt... Det var jeg sikker på at jeg havde skrevet! Det var
naturligvis det jeg mente.

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-02-04 23:22

-V- escribió / skrev

> For at blive on topic: kommer DVD med extramateriale, som kan redde
> den †benbart halvsl›je film, som jeg ikke har set endnu?

Den kommer i en dobbeltdisc udgave med en del ekstras. Følgende er
Sakset fra www.play.com:

'Follow The White Rabbit': watch the special features and select the
White Rabbit icon to go further into the making of the film

'CG Revolution': explore the special effects arsenal and take an inside
look at the making of the creatures and environs of the CGI-intensive
third movie

'Revolutions Recalibrated': a behind the scenes overview that delves
deep into the groundbreaking work that went into the final chapter

'Neo-Realism: The Evolution Of Bullet Time': a closer look at how
"Bullet Time" was taken to the next degree of madness!

'Super Burly Brawl': a crash course on the final Neo/Smith showdown with
three multiple video streams: storyboards, behind-the-scenes and the
final scene all running in sync

'Double Agent Smith': a look at what it took to make this incredible
scene, including the work to replicate Hugo Weaving, with body doubles,
lifelike mannequins, head casts and costumes

'Super Big Mini Models': the intricacies of filming in the world of
models and miniatures

'Mind Over Matter: The Physicality of The Matrix': a look at what it
takes for the actors and stunt people to perform the dramatic stunts of
the film

'3-D Evolution': transition to different levels of the Matrix to view
concept art, storyboards, pre-visualizations and realizations for
several elements in 'Revolutions'

'Before The Revolution': a 3-D timeline of the concurrent story
development occurring in the Matrix between the 'Matrix' trilogy, 'The
Animatrix', and 'Enter The Matrix'

'Future Gamer: The Matrix Online': an introduction to the massive multi-
player game The Matrix Online, created by the Wachowski Brothers
Theatrical trailer

Weblinks to the official Matrix website and The Matrix Online test site

Som også er tilfældet med Matrix og Matrix reloaded skiverne, mangler
der ekstramateriale der har fokus på historien frem for effekterne.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann