Mohaa over internet
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 11-02-04 15:06

hej jeg har et problem som i måske kan løse problem:
når jeg vil spille over intenet med en ven så laver jeg serveren men han kan
ikke komme ind der står bare "server connection timed out" og hvis han laver
en server står det bare ved mig er der nogen der ved hvad der er galt kna
det være fordi at man skal åbne en port i router'en

Hilsen Rasmus

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 12-02-04 10:33

det kan være fordi han ikke har en off. ip adr.

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 12-02-04 15:16