Bytte: Masser af spil
Fra : Kim2000

Dato : 11-02-04 15:03

Følgende spil sælges enten _samlet_ for højeste bud, men er mere
interesseret i at bytte.

Al Unser Racing, Race
Allegiance, Simulation
Black & White, Action
Blade Warrior, Kampspil
Championship Manager 3 season 99/00, Fodboldmanagerspil
Championship Manager 4
Die By the Sword, 3D
Dreams to Reality 3D, 3D
Druuna 3D, adventure
Earth 2140, (lyden kan jeg ikke få til at virke med XP) Strategi
Fifa 98, Fodbold
Fifa99, Fodbold
Forsaken, ?
FreeSpace, Action
Grand Prix Manager 2, Virker ikke med XP (?) Manager
Gadget, Adventure
Industry Giant, Simulation
Jedi Knight Dark Forces, 3D
Johnny Herberts GP Championship, Race
Kick Off 2002, Fodbold
Krossfire KKND 2, Strategi
Max 2, Strategi
MDK, Action
NFK, Action
Private Eye, Adventure
Quake, 3D
Racing F1, Race
Rally Championship, Race
Redneck, 3D
Samurai Spirits, Kampspil
Shadows Over Riva, Rollespil
Shattered Light, Rollespil
Sidney 2000 Sport, Sport
SimCity3000, Simulation
Snowboard Race, Action
Bodyboarding 2, Action
Star Wars Rogue Squadron, Action
Stellar Mercenaries, Action
Tactical Manager 2, Manager
Tom Clancy SSN, Simulation
Tribes 2, 3D
Ultra Fighters, Simulation
Carrier Strike Fighter, Simulation
WaterWorld, Strategi

Kim

Fra : Gerner

Dato : 11-02-04 15:11

On Wed, 11 Feb 2004 15:02:43 +0100, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Følgende spil sælges enten _samlet_ for højeste bud, men er mere
>interesseret i at bytte.

tag og flyt det over i en markedsgruppe.

--
Gerner
753WU/3506hrs

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-02-04 15:26

"Gerner" <nospamadress@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> tag og flyt det over i en markedsgruppe.

...og tag lige Gerner med og sælg ham som et stykke umuligt hardware med
dårlige drivere..

Manner, hvem fa'en har pisset på din sukkermad Gerner?
Prøv at være lidt venlig når du henviser til folks fejl..

/Benjamin

Fra : Avalanche

Dato : 11-02-04 16:20

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Manner, hvem fa'en har pisset på din sukkermad Gerner?
> Prøv at være lidt venlig når du henviser til folks fejl..

Lol da!!!
Good one Benjamin

/Bo

Fra : Kim2000

Dato : 11-02-04 16:21

> [...]
>
> Manner, hvem fa'en har pisset på din sukkermad Gerner?
> Prøv at være lidt venlig når du henviser til folks fejl..

Det forklarer jo hvorfor teksten ikke er kommet frem i
dk.marked.privat.spil.computer.
Kimmer daffer lige derover