fejl - virtuel memory
Fra : Torben & Charlotte J~

Dato : 11-02-04 13:33

Hej

Min lillebror har fået et problem med hans computer når han spiller CS:

Den kommer og siger hans virtuelle hukommelse er for lille

Hans pc har 1gb ddr ram og den virtuelle hukommelse er på 13 gb. Han har kun
mirc, msn og CS (steam) starte op

Nogen der kan give en forklaring på dette??

mvh

Torben

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-02-04 16:52

"Torben & Charlotte Jørgensen" <charlotteFJERNDETTE@ka-net.dk> skrev i en
meddelelse news:newscache$9u6xsh$il2$1@news.ka-net.dk...
> Den kommer og siger hans virtuelle hukommelse er for lille
>
> Hans pc har 1gb ddr ram og den virtuelle hukommelse er på 13 gb. Han har
kun
> mirc, msn og CS (steam) starte op

En virtuel hukommelse på 13 GB lyder grotesk stort. Den virtuelle hukommelse
er en fil på harddisken. Har han plads nok på harddisken? Selvom
fejlmeddelelsen drejer sig om noget andet.

Fra : Henriette Hansen

Dato : 22-02-04 16:24

En god tommelfingerregel er at sætte den virtuelle hukommelse(sidefil) til
1,5 * RAM både i minimum og maksimum :)

mvh
Henriette

Fra : Incredible

Dato : 13-02-04 05:20

det er da ikke en fejl

det er bare windows

min virtuele er 512 på eget drev, og har 512 pc133 og jeg får ikke den fejl
med de ting åben, men dog i større ting så som når jeg har alle mulige ting
åben bag et stort spil...

BTW. det kan være at det kan hjælpe at køre AdAware.