Outlook henter allerede hentede mails
Fra : anders

Dato : 11-02-04 12:47

Hej

Hvordan kan det være at outlook bliver ved med at hente mails ned, som jeg
allerede har hentet ned fra min mailserver?
Det sker hver eneste gang jeg åbner outlook og henter mails, men kun på den
ene af de to mailkontoer jeg har.

mvh
anders

Fra : Søren Blom

Dato : 12-02-04 23:14

"anders" <tox@xot.denmark> skrev
> [...]
> allerede har hentet ned fra min mailserver?
> Det sker hver eneste gang jeg åbner outlook og henter mails, men kun på

Har du huskede at sætte den konto til at Outlook skal slette mail på
serveren, når de bliver hentet ned?

Er det en POP3 (det mest normale) eller IMAP mail konto?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk