Skal lige have nogle begreber på plads tak~
Fra : jacob

Dato : 11-02-04 12:34

Jeg kører med WEP54G Linksys.

Der kan man benytte sig af WEP kryptering, og det virker som det skal.

Jeg ved at WEP ikke er særlig godt, man skal hellere bruge WPA og det kan
jeg godt sætte den til. Men på mit linksys kort i den bærbare computeren der
kan man kun indtaste WEP passphrases, man kan ikke vælge WPA. Nogen der ved
hvorfor ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 12-02-04 20:20

"jacob" <FJERNMIGjeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:402a134c$0$176$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> kan man kun indtaste WEP passphrases, man kan ikke vælge WPA. Nogen der ved

Kører din bærbare med XP og har denne patch:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5039ef4a-61e0-4c44-94f0-c25c9de0ace9&displaylang=en

--
Mvh Bjarne duelund@danbbs.dk
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Fra : jacob

Dato : 13-02-04 09:28

Okay jeg troede ikke ligefrem det var en update man skulle installere. Jeg
troede det var noget man skulle sætte til på adapteren, og APén