Forhandler af Panasonic - Montering i Ibiz~
Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-02-04 06:20

Hvem forhandler Panasonic højtaler, både online og fysiske butikker har
interesse, er ude efter et par CJ-DVD177

http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1009243/index.html

De skal monteres i en ny Seat Ibiza 3D, nogen der erfaringer med det ??

På forhånd tak

Jan Pedersen
"Cuk@cuk.dk"

Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 12-02-04 15:31

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message

> De skal monteres i en ny Seat Ibiza 3D, nogen der erfaringer med det ??

Det kan jeg desværre ikke være dig behjælpelig med, men jeg håber, at du kan
svare på et spørgsmål fra mig istedet.

Har du været tilfreds med din Ibiza (forudsat den ikke er så ny, at du ikke
har haft mulighed for at danne dig en mening)? Jeg er lige på nippet til at
købe en Ibiza 1,6 Stella fra 2000, men jeg kender absolut ingen, der har
erfaring med Seat.

Mvh, Lasse

Fra : Lars Frandsen

Dato : 12-02-04 16:25

"Lasse Kristiansen" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> købe en Ibiza 1,6 Stella fra 2000, men jeg kender absolut ingen, der har

Jeg har kun gode erfaringer med en Cordoba 1998. Hvis prisen er OK ville jeg
ikke være nervøs for at købe den.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 12-02-04 22:08

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message

> Jeg har kun gode erfaringer med en Cordoba 1998. Hvis prisen er OK ville
jeg
> ikke være nervøs for at købe den.

Supér. Prisen er lidt over de 90.000 kr. Den har gået omtrent 70.000 km, så
det synes jeg ikke er galt for en bil fra 2000. Tværtimod. Dog kan jeg få
den ekstraudstyrs modellen til små 9.000 kr. mere for en 2001'er, men så går
jeg ned i en 1,4 (Signo) istedet.

--
Mvh, Lasse K

Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-02-04 06:51

Lasse Kristiansen wrote:
:: "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message
:: news:4029bb61$0$29334$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
::
[...]

Min er 14 dage "gamel" nu, så og har kun kørt 1400 km endnu, så det er lidt
svært at sige...
Men endtil nu er jeg yderes tilfreds...