Rust pletter!!
Fra : Jasper Norman

Dato : 11-02-04 00:16

Hej.

Er der nogen der har et link til en hjemmeside hvor man gennemgår "alt"
vedr. rust. Jeg har nogle, indtil videre, ubetydelige rustpletter rundt
omkring på min Toledo TDi. Ser ud som om, at de fleste er kommet i forbind.
med stenslag. Der er dog også noget i dørkarmene.

Grunden til jeg spørger er, at jeg for et par år siden "lavede" rust på min
anden bil, en Previa. Men desværre er det som om, at rusten tog hævn og
hentede et par tusinde af sine venner Nu er det faktisk langt værre end
da jeg begyndte, og den ene bagskærm skal have ny kant inden syn!

Så hvis nogen har en guide eller lign. ville det være alle tiders. Desværre
har jeg ikke nogen kompressor med sandblæser.... håber jeg kan klare mig med
sandpapir?

Mvh

Jasper