GTA Vice City uden cdén kører hele tiden ?~
Fra : Simon D

Dato : 10-02-04 23:27

Hej
Jeg har fundet dette gode spil frem igen, men det er dog meget irriterende
at cdén kører hele tiden. Hvordan er det lige at jeg loader lyden så den
ikke skal køres fra cd, eller hvordan var det lige man gjorde ??
På forhånd tak
Simon

Fra : René Lønstrup

Dato : 10-02-04 23:37

Simon D wrote:
> [...]
> irriterende at cdén kører hele tiden. Hvordan er det lige at jeg
> loader lyden så den ikke skal køres fra cd, eller hvordan var det

Jeg mener at spillet kan installeres i en fuld udgave, hvor lydfilerne
automatisk overføres til harddisken, modsat GTA3 hvor man jo skulle gøre det
manuelt. Bagefter kan du evt. download en no-cd patch fra
http://www.gamecopyworld.com hvis du vil være helt fri for at bruge cd'en
for at spille.

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-02-04 00:25

Simon D" <side@"fjern wrote:
> [...]
> irriterende at cdén kører hele tiden. Hvordan er det lige at jeg
> loader lyden så den ikke skal køres fra cd, eller hvordan var det

Du kan bruge f.eks. Nero Drivespeed eller et andet program der kan sætte
hastigheden på CD drevet ned midlertidigt. Hvis spillet kun streamer
audio tracks fra CD'en behøver den jo ikke rotere med 52x, du kan nøjes
med f.eks. 4x speed, og så bliver drevet helt stille.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Simon D

Dato : 11-02-04 09:36

Kan man efterfølgende installerer audio filerne, hvis man gerne vil have det
hele til at ligge på HD ??? eller skal jeg geninstallere, og hvis så, gemmer
den så mine savegames ??
Simon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-02-04 13:06

Simon D" <side@"fjern wrote:

[Top-posting korrigeret]

> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man efterfølgende installerer audio filerne, hvis man gerne vil
> have det hele til at ligge på HD ???

Efterfølgende hvad? Jeg forstår ikke hvad dit nye spørgsmål har med mit
svar at gøre.

eller skal jeg geninstallere, og
> hvis så, gemmer den så mine savegames ??
> Simon

De fleste nye spil plejer at spørge om man vil have savegames fjernet
når man afinstallerer dem. Hvis du bare installerer oveni kan du komme
ud for at miste dine grafik, lyd og mus/taste/joystick-indstillinger,
men savegames plejer at blive. Jeg har ikke selv GTA3 så jeg kan ikke
svare konkret.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 11-02-04 18:45

On Wed, 11 Feb 2004 09:36:13 +0100, "Simon D"
<side@"fjern"stofanet.dk> wrote:

>og hvis så, gemmer
>den så mine savegames ??

I "My Documents" folderen.

Normalt er det:
"<systemdrev>:\Documents and Settings\<brugernavn>\My Documents\GTA3
User Files"

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : pizza

Dato : 11-02-04 11:19

"Speaking of patches, there is one other way of improving the games
performance. You copy all the files from CD2 into the games/audio directory,
i.e. all the files in the root directory of the CD and then all the files in
the CD2/Audio to the same location. Get over to Gamecopyworld, download the
GTA3 Gamefreak No CD patch. Your PC then spends less time running files from
the CD. Bear in Mind 600 MB of your HD gets the good news."