Fælleskøb - ET-312, elektrosex legetøj
Fra : Da Boy

Dato : 10-02-04 21:04

Hejsa,

Jeg overvejer at købe sådan en her:

http://www.sextek.com/products/et312.html

Direkte hos SexTek i USA. Jeg har fået deres engrosprisliste fra dem, hvor
deres eneste krav for rabat er at man køber mindst to stk.

Derfor hører jeg meget gerne fra en-to SERIØSE der er interesseret i at
købe en ET-312, bestille sammen og score rabatten til fælles fornøjelse.

Prisen er normalt USD 479 + forsendelse (USD 70) + told og moms.
Ved køb af 2 eller flere er prisen USD 342 + forsendelse (USD 70) + told og
moms.

Altså ret meget billigere, plus halv forsendelse. Dollarkursen er tilmed
den laveste i lang tid, så det er nu der skal handles

Er du seriøst interesseret? Mail component (@) sol (.) dk

Jeg står for bestilling mm, hvis du bor på Sjælland er udbringning evt.
inkluderet, ellers kan jeg sende til dig med posten.