set up af barton
Fra : Lars K.

Dato : 10-02-04 21:10

hvordan skal barton 2500 sættes op fsb/clock, mit bundkort er et epox
ep-8rda3+, og ifølge manualen kan jeg vælge mellem 100/133mhz og
133/166/200mhz, på en jumper

Fra : Per Korshøj

Dato : 10-02-04 21:48

du skal sætte jumperen til 133/166/200 (men dette er default fra fabrikken)

Når du så booter maskinen skal du ind i bios og sætte fsb til 166 mhz,.

(skal lige siges at mange barton 2500+ kan kører som 3200+ uden nogle for
for modifikationer, sæt fsb til 200)

Fra : Lars K.

Dato : 10-02-04 21:52

Jeg takker for svaret, ved du så også hvor dan ram klodserne skal sidde, jeg
har 2 stk 256 dual channel

Fra : Per Korshøj

Dato : 10-02-04 21:54

jeps skal sidde i dimm 1 og dimm 2 eller 3, så vil den skrive Dual channel
enabelt når du booter

Fra : Per Korshøj

Dato : 10-02-04 22:07

her er et lille link til dig lars k. dette forum beskæftiger sig med epox
nforce 2 mb.:
http://www.nforcershq.com/forum/viewforum.php?f=32&sid=918c8e4751d0a040a8f083ba66bd78d1

Fra : Lars K.

Dato : 10-02-04 22:16

Jeg takker og bukker

Fra : Per Korshøj

Dato : 10-02-04 22:22

du er velkommen, jeg kan findes på icq 127707178, eller msn som