Skærme
Fijala 3554
Hvor kan man se disse Sony skærme?
Fra : Bamsen

Dato : 23-04-01 17:58

Er der nogen, som kender butikker (i Københavns-/Sjællandsområdet)
hvor man kan se Sonys nye F520 (21"), eller FW900 (24") modellerne.

Flere forhandlere fortæller mig, at når jeg har købt, så er det bare
ærgeligt og at man ikke kan bytte sin skærm hvis den står dårligt
eller ikke er tilfredsstillende. Og det er lidt at købe i blinde og er
ikke det jeg har allermest lyst til, når der nu er så mange
forskellige meninger om - specielt - widescreen skærmen. Og at det er
rimeligt kostbare skærme.

Hilsen Bjørn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-04-01 21:52

Jeg købte min skærm, F-520, i Multimediaworld på Falkoner alle, så måske
kan du finde en der.

Mvh

Bruno

Fra : Bamsen

Dato : 24-04-01 15:52

On Mon, 23 Apr 2001 22:52:05 +0200, iddqd@worldonline.dk wrote:

>Jeg købte min skærm, F-520, i Multimediaworld på Falkoner alle, så måske
>kan du finde en der.

Niks. De har den ikke stående. Men fortæl istedet hvordan skærmen er
(smaske....smaske)

....du har ikke tilfældigvis en hjemmeside, hvor du har lagt den op i
Quicktime VR? )

Hilsen Bjørn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-04-01 16:07

Bamsen wrote:

> Niks. De har den ikke stående. Men fortæl istedet hvordan skærmen er
> (smaske....smaske)

Den er go fin Se tråden "Mikrotest af SONY GDM F-520" fra 4/4 og hvis ikke
du kan så send mig en mail.

> ...du har ikke tilfældigvis en hjemmeside, hvor du har lagt den op i
> Quicktime VR? )

Sorry. Jeg kan sende dig et screendump i 2048*1536 så du kan se hvordan
billedet er

Mvh

Bruno