No stereo
Fra : TommyF

Dato : 10-02-04 19:16

Mit ellers fine P4C800E vil kun lade mig få lyd i venster kanal.

Under Soundmax test er der susen i begge kanaler, men kun ved den
venster slider kan jeg ændre lydvolumen, ved højre slider er der ingen
ændring, altså den venster ændre lyden i begge kanaler.

Nogen ide om hvor fejlen ligger. (SoundMax drivers måske) WinXP

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : TommyF

Dato : 10-02-04 19:20

On Tue, 10 Feb 2004 19:16:04 +0100, TommyF
<tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> wrote:

>Mit ellers fine P4C800E vil kun lade mig få lyd i venster kanal.
Og det er selvfølgelig den onboard lydchip jeg bruger.

Fra : KeNzO

Dato : 10-02-04 23:16

har du tjekket om du har sat ledning til dine højtaler ordentligt i ?

Fra : TommyF

Dato : 11-02-04 18:01

On Tue, 10 Feb 2004 23:16:20 +0100, "KeNzO" <kenzo21FJERN@sol.dk>
wrote:

>har du tjekket om du har sat ledning til dine højtaler ordentligt i ?
Ja, alle fejl 40 er væk.
Det må være driver orienteret.

-------