Vedr'':Værebro
Fra : gramse

Dato : 10-02-04 19:16

Hej Flemming

Nr 118/3-5 Hjørne ikke Trendsetter Hvidevarer=0
Nr 2/7-1 Gavl Lejelighed ingen hjørneløsning Hvidevarer=1
Nr 50/7-1 Hjørne ikke Trendsetter Hvidevarer=0
Nr 6/3-1 Ingen hjørneløsning Hvidevarer = 1
Nr 64/4-1 Hjørne ikke Trendsetter Hvidevarer =0
Nr 64/2-4 Ingen hjørneløsning Hvidevarer =0

Ovenstående er 100% færdige

Nr 40/0-3 Ingen hjørneløsning Hvidevarer=2 Sidder i eksisterende
stikkontakter
Den sidste kan jeg ikke lige huske nummeret på men der er ikke hjørne da det
er en gavl. Hvidevarer=1

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-02-04 19:30

"gramse" <k@k> crashed Echelon writing

> [...]
> stikkontakter
> Den sidste kan jeg ikke lige huske nummeret på men der er ikke hjørne

Vi byder tillyke med eksamen på blindskriftkurset. Dit eksamenbevis kommer
snart.

Vi anbefaler tjek_min_blindskriftsbøffer modul 4. Holdet starter snart og
der er ledige pladser.

--
Bjarke Andersen

Fra : gramse

Dato : 12-02-04 18:32

ved ikke hvad der er sket men den er da helt gal,jeg beklager meget