Skærme
Fijala 3554
Død strømforsyning til fladskæm
Fra : Morten DH

Dato : 10-02-04 18:59

Min strømforsyning til min Dell skærm er afgået ved døden og en ny koster
knap 400kr; men jeg har stadig forsyningen til min gamle skræm liggende.

Jeg kan se at den gamle strømforsyning også kan levere 12V og strøm nok til
min Dell skræm, er det ikke bare at klippe stikken af forsyningerne og
ellers vende ledningerne rigtigt og så bruge den gamle forsyning til den nye
skærm?

NB Den gamle forsyning har både 12V og 19V; men man kan vel bare blænde 19V
forsyningen af i stikket?

Eller ender jeg med ildebrand på skrivebordet?

--
www.tradingvalues.com - trade for a better world

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-02-04 20:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
19V
> forsyningen af i stikket?
>
> Eller ender jeg med ildebrand på skrivebordet?

Hej Morten
Hvis den gamle forsyning kan klare belastningen, altså levere nok strøm ved
12V ville jeg da med glæde genbruge sådan en.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-02-04 07:38

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote in message

> Hej Morten
> Hvis den gamle forsyning kan klare belastningen, altså levere nok strøm
ved
> 12V ville jeg da med glæde genbruge sådan en.

Det ville jeg også, men undersøg nu lige om det er vekselstrøm eller
jævnstrøm.

mvh
Preben

Fra : Jane Doe

Dato : 11-02-04 12:22

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> Det ville jeg også, men undersøg nu lige om det er vekselstrøm eller
> jævnstrøm.

Tvivler på der er nogen skærme som kører på vekselstrøm

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-02-04 14:24

"Jane Doe" <jane@doe.com> wrote in message news:c0d381$s8l$1@sunsite.dk...

> Tvivler på der er nogen skærme som kører på vekselstrøm

Det er der nok heller ikke, men ensretteren kunne måske sidde i skærmen.

mvh
Preben

Fra : hnteknik

Dato : 11-02-04 16:09

Jeg sidder med et tilvarende problem og mangler PA-2/5 Dell
strømforsyning (20C 3.5 A) som er en 3 pattet ko, der ikke matcher nogle
af de andre strømforsyninger, man har liggende. Er der nogen af jer, der
har et godt bud på hvad der ? og - og Jord i det 3-benet stik på den
bærbare. En ny strømforsyning koster 50$

Jeg kunne forstille mig at splitte stikket op på en variable
strømforsyning og sætte muffer på de stifter, der stikker ud, men hvilke
??

http://www.kandu.dk/