Kopi-Fælge, nogen erfaring?
Fra : Klaus G.

Dato : 10-02-04 18:06

Hej.

http://cs-styling.dk under "containersalg" sælger de 17x7" fælge til
3000kr for 4stk. Det må jo siges at være billigt, men hvad skal man forvente
at få? Jeg mener er det noget som holder? For kan de holde bare 1 måske 2
somre, så er det jo ok, når man tænker på de kun koster 3000kr. jo.

Så er der nogen som har erfaringer med kopi-fælge, eller hvad man nu skal
kalde sådanne fælge?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Rasmus

Dato : 10-02-04 18:17

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> somre, så er det jo ok, når man tænker på de kun koster 3000kr. jo.
>
> Så er der nogen som har erfaringer med kopi-fælge, eller hvad man nu skal

Prøv lige at læse hvad de skriver, det ligner lidt et fupnummer som flere
firmaer på nettet efterhånden har forsøgt sig med, fælgene bliver først
bestilt når der er besilt 120 sæt på hjemmesiden, man skal betale 25% i
depositum.

.....men selvfølgelig hvis nogen kan bekræfte at butikken er iorden så er der
jo ikke noget problem i det.
Det er ihvertfald nogle billige fælge...

mvh
Rasmus

Fra : Jonas R.

Dato : 10-02-04 18:43

SNIP

Jeg kan sige så meget at du ikke skal betale noget før de senderen orderen
ud...

Så du skal ligge 25% til den tid og ikke lige nu og her!

/Jonas

Fra : Rasmus

Dato : 10-02-04 19:10

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> SNIP
>
> Jeg kan sige så meget at du ikke skal betale noget før de senderen orderen
> ud...
>
> Så du skal ligge 25% til den tid og ikke lige nu og her!

Ja, man skal betale 25% når CS-styling bestiller fra Kina eller hvor fælgene
nu kommer fra..., dvs. manden står pludselig med 90.000kr i hånden, når man
kigger på firmaet får jeg indtrykket at det er en enkeltmandvirksomhed, og
det er netop den type virksomheder som ofte laver lignende fupnumre, det er
sket med mobiltelefoner og computere et par gange.

Jeg kender faktisk en som var dum nok til at betale et firma 2000kr forud
for en mobiltelefon...., han fik den selvfølgelig aldrig, og pengene får han
ikke igen, da fupperen ingen har.

Men hvis nogen kan bekæfte at firmaet vitterligt levere hvad de lover, så
kunne jeg da godt finde på at købe et sæt fælge...

Firmaet oplyser desuden ikke deres CVR-nr på hjemmesiden hvilket er
lovpligtigt hvis man har sådan et...

Dog kan man på www.cvr.dk få bekræftet at firmaet har eksisteret siden 1995,
og at det er en enkeltmandsvirksomhed.

mvh
Rasmus

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-02-04 20:47

> [...]
> at få? Jeg mener er det noget som holder? For kan de holde bare 1 måske 2
> somre, så er det jo ok, når man tænker på de kun koster 3000kr. jo.

Jeg kan ikke lige overskue hvordan man vælger "ET-nummer" og hul-afstand.
Kan nogen andre det?