Hvem skal udstille i Herlev?
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-02-04 17:16

Jeg sidder og venter på bekræftigelse, af min tilmelding af Darkie - til
udstilling i Herlev d.7.marts.
Synz jeg vil bruge ventetiden på at spørge, om der er andre fra det
sydsjællandske og måske Lolland + Falster - der skal derind?
For er der det, så kunne vi måske finde på noget samkørsel?

Masser af hilsner
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-02-04 17:23

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in message
> [...]
> sydsjællandske og måske Lolland + Falster - der skal derind?
> For er der det, så kunne vi måske finde på noget samkørsel?

Hej Joan.

Hvor i Herlev skal der udstilles?
Jeg bor lige i nærheden, og det kunne da være sjovt at se en masse dejlige
katte, deriblandt måske også nogen herindefra?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-02-04 17:36

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg bor lige i nærheden, og det kunne da være sjovt at se en masse dejlige
> katte, deriblandt måske også nogen herindefra?

Hejsa *S*

Herlev-Hallen, Tvedvangen 198

Måske vi ses *S*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-02-04 17:42

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
-sakse-
> Hejsa *S*
>
> Herlev-Hallen, Tvedvangen 198
>
> Måske vi ses *S*
>
> Joan
> www.haarbolden.dk

Hej Joan, og tak for hurtigt svar da!

Herlevhallen, hm - det er jo ti minutter fra hvor jeg bor!
Ka'ske vi ses.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--