Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad mener I?
Fra : Hans Peter Knudsen

Dato : 10-02-04 16:48

Hvad mener I ?

http://www.skodfoto.dk

Mvh
Hans P.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-02-04 17:00

"Hans Peter Knudsen" <hanspeterknudsen@hotmail.com> wrote in message
news:3458c5b3.0402100747.185d373d@posting.google.com...
> Hvad mener I ?
>
> http://www.skodfoto.dk

Aner ikke hvem der har lavet denne skodfoto.dk men personen har da enten
noget imod Photo-Gallery.dk eller også har personen kedet sig i 2
minutter

Jeg mener at Phot-Gallery er en meget fin side for dem der ikke selv kan
tage ordentlige billeder og der er da mange gange noget fint at finde at
finde derinde. Men photo-gallery er jo også mest et online clippart gallery
med billeder. Så hvis man kan bruge dem til noget er det da helt fint.

Jeg har ikke selv brugt det og agter heller aldrig at gøre det

Mvh
Simon

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-02-04 17:04

Hans Peter Knudsen skrev i et indlæg på usenet:
> Hvad mener I ?

Om hvad ?

> http://www.skodfoto.dk

Hvis du mener Niels's side, som du linker til, så er den OK - men det
kan så diskuteres om din måde at linke til siden også er OK ?

Da han sælger billederne, så kan man måske diskutere om den hører hjemme
i denne gruppe, men ellers er det da en imponerende samling billeder han
har fået stablet på benene........

Om du så kalder dem intetsigende - tjah - det er jo op til dig selv -
jeg synes, at der er mange gode imellem.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-02-04 17:08

hanspeterknudsen@hotmail.com (Hans Peter Knudsen) skrev :

>Hvad mener I ?

At du er et fæhoved.
--
Knud

Fra : CP

Dato : 10-02-04 17:13

"Hans Peter Knudsen" <hanspeterknudsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I ?
>
> http://www.skodfoto.dk
>
> Mvh
> Hans P.

Hej Hans P.

Måske kan du vise os dine egne billeder så vi kan se, hvordan ikke-skodfotos
skal se ud.

Indtil vi har set det må jeg tro, at der ligger misundelse eller andre
personlige grunde bag din betegnelse af Niels fine billedsamling.

mvh Carsten

Fra : Tommy Hansen

Dato : 10-02-04 18:32

"Hans Peter Knudsen" <hanspeterknudsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I ?

At du risikerer retsforfølgelse og at du er et kvaj.

mvh. Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 21:29

> At du risikerer retsforfølgelse og at du er et kvaj.

Er det Hans Peter Knudsen som står bag siden?
Hvis ikke så er dine ord nok ikke smarte.

--
Tom

Fra : Pico

Dato : 10-02-04 18:57

Hans Peter Knudsen wrote:
> Hvad mener I ?
>
> http://www.skodfoto.dk
>
> Mvh
> Hans P.

Din side siger mere om manden der har lavet den end
det kan gøres på nogen anden måde.
--
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-02-04 20:08

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Knud Bonke

Dato : 10-02-04 21:16

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse news:40292BDF.588D28C3@niels-ebbesen.net...
:
: Hans Peter Knudsen wrote:
: >
: > Hvad mener I ?
: >
: > http://www.skodfoto.dk
: >
: > Mvh
: > Hans P.
:
[...]
: ...
[...]
: --
: Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
: http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
: http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
: http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner

Godt gået, Niels. Ved du hvem det er?
Hislen Knud

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 21:26

Ikke at jeg står bag eller på nogen måde sympatiserer med det fis man har
lavet ved at hoste www.skodfoto.dk . Men det loven skriver kan vel ikke
betegnes som at krænke din ære hvis det er dine fotos han siger skod til?

--
Tom

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-02-04 01:14

> [...]
> lavet ved at hoste www.skodfoto.dk . Men det loven skriver kan vel ikke
> betegnes som at krænke din ære hvis det er dine fotos han siger skod til?

Nej men Niels' billeder (ham der har photo-gallery.dk) Man må jo gerne melde
en person uden andres opfordring, man skal bare stå til ansvar for hvad man
melder for og for hvad man siger, jf. samme paragraf som tidligere nævnt,
ang. ytringsfrihed.

Mvh
Simon

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 10-02-04 20:05

"Hans Peter Knudsen" <hanspeterknudsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener I ?
>
> http://www.skodfoto.dk

Der kan vist ikke være nogen tvivl om, at du er ret uhøflig i din optræden.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 10-02-04 22:24

> http://www.skodfoto.dk
Niels får da bare en masse ekstra folk ind på sin side - det er han da
sikkert glad for.
Så får han sikkert nok solgt et par fotos mere denne uge.

I øvrigt er skodfoto hjemmesiden da det værste jeg længe har. Tror faktisk
aldrig jeg har set en dårligere side.

Held med din skodfoto side - du må da gerne linke til min side i stedet -
kan altid bruge omtalen og mine fotos er nærmere din titel

Jan Emil

Fra : Jens Christensen

Dato : 10-02-04 22:30

> Held med din skodfoto side - du må da gerne linke til min side i stedet -
> kan altid bruge omtalen og mine fotos er nærmere din titel

Det er da ærlig snak må man sige, det må være det man kalder selvkritik
Synes forresten ikke, det er skodfotos siden p.t. linker til, men det er jo
en smagssag.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-02-04 00:05

Jan Emil Christiansen wrote:

> [...]
>
> Held med din skodfoto side - du må da gerne linke til min side i stedet -
> kan altid bruge omtalen og mine fotos er nærmere din titel

Ja et link er da et link, og hellere dårlig reklame end ingen
reklame, og hvis jeg placerer nogle indlæg om sagen i de rette
grupper, så kan jeg nok lokke en pæn sjat ind på mit site,
folk vil jo ved selvsyn se hvad sagen drejer sig om...

Ved hjælp af referrer kunne jeg også let nakke alle de kald,
som kommer fra det pågældne link, men hvorfor skulle jeg dog
afvise besøgne...

Jeg er iøvrigt ved at sætte en kraftigere server op, vi har
her i aften lavet en test, hvor vi var 6 maskiner på lokal
netværket, der samtidigt hamrede løs på den, så nu bliver
det kun min linje som er flaskehalsen.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : John Poulsen

Dato : 11-02-04 00:10

> Jeg er iøvrigt ved at sætte en kraftigere server op, vi har
> her i aften lavet en test, hvor vi var 6 maskiner på lokal
> netværket, der samtidigt hamrede løs på den, så nu bliver
> det kun min linje som er flaskehalsen.

Og hvor hurtig upstream har du? Det andet gider jeg ikke bruge tid på

John Poulsen

johnNOSPAM@FJERNMIGvangpoulsen.xxx

xxx udskiftes med com

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-02-04 01:18

> Jeg er iøvrigt ved at sætte en kraftigere server op, vi har
> her i aften lavet en test, hvor vi var 6 maskiner på lokal
> netværket, der samtidigt hamrede løs på den, så nu bliver
> det kun min linje som er flaskehalsen.

Er det allesammen dine egne billeder, for så har du da været igang hvis
man har billeder man har lyst til at suplere til samlingen, kan man så bare
sende dem til dig eller hvad?

Og hvis ja er der så evt. navn af fotograf for måske også på den måde at få
lidt reklame andet end gennem fotokritik og foto-basen?

Mvh
Simon

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-02-04 02:01

Simon Nielsen wrote:

> [...]
>
> Og hvis ja er der så evt. navn af fotograf for måske også på den måde at få
> lidt reklame andet end gennem fotokritik og foto-basen?

Som er nu, så er det udelukkende mine egne billeder der ligger
www.photo-gallery.dk - men jeg har da overvejet at lukke op
for andre fotografer.

Hvis jeg lukker op for andre fotografer, så bliver det nok i
form af sub-domainer, d.v.s. at du evt. kunne få retten til
simons.photo-gallery.dk - hvor du selv styrer det hele.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen