Pci Express - hvornår ?
Fra : sbc

Dato : 10-02-04 16:42

Hej.
Da jeg snart skal have nyt bundkort, vil jeg spørge gruppen, om man
skal vente på pci express baserede bundkort.
Hvornår kommer de ?.
Hvornår kommer de tilhørende grafikkort ?.
Hvor meget vil det betyde for ydelsen ?.
Jeg har læst lidt på gogle, men der er delte meninger.
Nogle bud ?.

Hilsen Søren

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-02-04 16:48

sbc wrote:

> Da jeg snart skal have nyt bundkort, vil jeg spørge gruppen, om man
> skal vente på pci express baserede bundkort.

Har du et her&nu behov der skal dækkes?

> Hvornår kommer de ?.

http://www.anandtech.com/chipsets/showdoc.html?i=1953

- Peter

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 11-02-04 01:26

"sbc" <sbcellis@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget vil det betyde for ydelsen ?.

Intet.

Fra : Niels T

Dato : 11-02-04 13:26

> Intet.

Hvis man tænker på hvor lidt AGP 4x -> 8x gør for ydelsen, så må
forbedringerne vha. PCI Express umiddelbart være marginale det første stykke
tid...

My 2 cents,
Niels