Ballistic Rudeball
Fra : Gap

Dato : 10-02-04 16:23

Hej

Er der nogen der har ballistic Rudeball i en udgave som kan køre på windows
xp? Evt en ide til hvordan jeg får min gamæe udgave til at virke . Jeg har
prøvet at ændre programmet til at køre det i windows 96 med 256 farver og en
mindre skærmopløsning men det virker stadig ikke.

med venlig hilsen

Grethe

Fra : Gap

Dato : 10-02-04 16:26