Hvid schæfer ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-04 15:31

jeg har lovet en ældre læge ( 75 år ) med at skaffe hende en hvid
schæffer .... det er sådan set under ordnet hvor gamel den er ... men
sig mig er de til at skaffe ??
hvis - hvor ??
--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Firstname Lastname

Dato : 10-02-04 15:52

Bo M Mogensen wrote:

> jeg har lovet en ældre læge ( 75 år ) med at skaffe hende en hvid
> schæffer .... det er sådan set under ordnet hvor gamel den er ... men
> sig mig er de til at skaffe ??
Mon en Schæfer er en fornuftig hund til en 75 årig? Han/hun burde måske
vælge en lidt mindre krævende hund.

Fra : Ann *Dagensdyr.dk*

Dato : 10-02-04 17:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> jeg har lovet en ældre læge ( 75 år ) med at skaffe hende en hvid
> schæffer .... det er sådan set under ordnet hvor gamel den er ... men
> [...]

Du kan finde en kennel her:
http://www.hvidschaefer.dk/

Venlig Hilsen

Ann Jensen
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-02-04 20:45

On Tue, 10 Feb 2004 17:25:28 +0100, "Ann *Dagensdyr.dk*"
<ann@FJERNdagensdyr.dk> wrote:

>Du kan finde en kennel her:
>http://www.hvidschaefer.dk/

takker mange gange :)

Fra : Lou

Dato : 10-02-04 22:59

Hej...

Prøv at spørge i deres special klub...de kan sikkert henvise

mvh
Lou

Fra : Lou

Dato : 10-02-04 23:03

Hej...

Fandt linket....

http://www.hvidschaeferhund.dk/

mvh
Lou

Fra : Jytte

Dato : 11-02-04 14:45

Bo M Mogensen wrote:
> jeg har lovet en ældre læge ( 75 år ) med at skaffe hende en hvid
> schæffer .... det er sådan set under ordnet hvor gamel den er ... men
> sig mig er de til at skaffe ??
> hvis - hvor ??

se www.hvidhyrdehund.dk

hilsen
Jytte

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-02-04 23:50

On Wed, 11 Feb 2004 14:45:17 +0100, "Jytte" <vingekatten@mail.dk>
wrote:

>se www.hvidhyrdehund.dk

tak Jytte valpen er bestilt kommer til majOhh der kom billeder med
jeg sad selv og blev helt skruk ))))))))))

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.