1 done, one to go ;)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-04 15:36

Hej i stuerne -

Så blev den næstsidste Sierra sgisme synet, den skal bare have 2 nye
kødben, uden at stille på skafottet igen, så det er jo godt nok , og
Svoger er fri for at fryse på cyklen ;)

.... så er det sgu' spændende om brormanden slipper gennem nåleøjet i
morgen ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Jan Wildau

Dato : 10-02-04 15:37

> Så blev den næstsidste Sierra sgisme synet, den skal bare have 2 nye
> kødben, uden at stille på skafottet igen, så det er jo godt nok , og
> Svoger er fri for at fryse på cyklen ;)

Imponerende som du holder liv i den bilpark.

Jeg ville ønske, jeg selv havde den nødvendige indsigt til at kunne udføre
den slags arbejde...

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-04 15:45

"Jan Wildau" <jwn@vd.dk> skrev :

>Imponerende som du holder liv i den bilpark.

Noget skal fritiden jo gå med ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Leon \(4220\)

Dato : 10-02-04 16:11

<snip>

> Noget skal fritiden jo gå med ;)

Ja det er rigtigt.. man faneme.. ikke til at rode med F..., så ville jeg nok
hellere "pille" lidt ved den gamle 400Cui du har stående

-Leon

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-04 16:17

"Leon \(4220\)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> skrev :

>Ja det er rigtigt.. man faneme.. ikke til at rode med F..., så ville jeg nok
>hellere "pille" lidt ved den gamle 400Cui du har stående

Jeg er jo fuld i gang med at skaffe plads ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-02-04 15:39

jan@stevns.net wrote:
> Hej i stuerne -
>
> Så blev den næstsidste Sierra sgisme synet, den skal bare have 2 nye
> kødben, uden at stille på skafottet igen, så det er jo godt nok , og
> Svoger er fri for at fryse på cyklen ;)

Tillykke, men det er da også billigt sluppet :)

> ... så er det sgu' spændende om brormanden slipper gennem nåleøjet i
> morgen ;)

Endnu en Sierra?
Røg hans Scorpio retur?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-04 15:49

Roberto Saldo <robertosaldo@yahoo.dk> skrev :

>Tillykke, men det er da også billigt sluppet :)

Bundlinien på regnskabet blev :

bil 2500
manifoldpakninger 100
rustarb. hos negeren 4000
og kødben 440

og det magelige 675 (et sæt låse)

altså 8115.- for en "nysynet" bil.

Vel at mærke i enddog meget flot stand !

>Endnu en Sierra?

Jada.

>Røg hans Scorpio retur?

Jada.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-02-04 15:53

jan@stevns.net wrote:
> altså 8115.- for en "nysynet" bil.

Ja hvis den virker i to år så er det da fundet for de penge.

> Vel at mærke i enddog meget flot stand !

Uden tvivl.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-02-04 16:19

>Ja hvis den virker i to år så er det da fundet for de penge.

Det kan næppe gøres billigere ;)

(og hvis noget skulle drille, er stumper bogstaveligt talt indefor
rækekvidde)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 13:03

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> ... så er det sgu' spændende om brormanden slipper gennem nåleøjet i
> morgen ;)

Så skal det dælme være noget af et nåleøje hvis Claus skal gennem

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A 2,5i V6 24v CDX Sedan '94

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-02-04 16:29

"Bjørn" <bjorn[at]opelpower.dk> skrev :

>Så skal det dælme være noget af et nåleøje hvis Claus skal gennem

Han slap ikke gennem

http://www.dkfritidbil.dk/debat/sierra2/4k_bil.htm

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-02-04 08:30

jan@stevns.net wrote in message news:<jgik20d9057cvn7gtlbl0g9f192lnj2d94@dtext.news.tele.dk>...

> Han slap ikke gennem
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debat/sierra2/4k_bil.htm

Rart at høre at du ikke kommer til at kede dig i de kommende lange vinteraftner

Ebbe

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 19:26

ebbe@ekologic.dk (Ebbe Kristensen) skrev :

>Rart at høre at du ikke kommer til at kede dig i de kommende lange vinteraftner

Der er nu ikke megen fugls føde på den sag - motoren er hurtigt
skiftet, jeg har en der går hamrende godt, og gik med en ok co procent
(1)

Resten er puslearbejde - især når man har husket at skaffe en
styrekugleaftrækker (fed dims at arbejde med)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-04 19:47

> Resten er puslearbejde - især når man har husket at skaffe en
> styrekugleaftrækker (fed dims at arbejde med)

Sådan en har jeg både set brugt og efterfølgende brugt selv.

Det er utroligt så godt de konuser smutter ud,
efter 1 slag med mukkerten og no. 2 mukkert som modhold.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 20:22

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Sådan en har jeg både set brugt og efterfølgende brugt selv.

den er guld værd, sådan en ;)

>Det er utroligt så godt de konuser smutter ud,
>efter 1 slag med mukkerten og no. 2 mukkert som modhold.

Vores brug af mukkert, er mere på bygningsdele ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-02-04 20:36

jan@stevns.net skrev:

> den er guld værd, sådan en ;)

....hvad er det for en type?
Hans

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 20:52

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev :

>...hvad er det for en type?

http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=480&iSecId2=503

hvis ikke linket virker

www.biltema.dk bil værktøj

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-02-04 22:29

jan@stevns.net skrev:

> http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=480&iSecId2=503

....okay - tak!
Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-04 13:42

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Han slap ikke gennem
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debat/sierra2/4k_bil.htm

Hmmmmm, det er da ikke mere end 1 weekend for jer (dig?).

Med dit tempo, mener jeg vel at mærke.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 19:27

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hmmmmm, det er da ikke mere end 1 weekend for jer (dig?).

Den er da klar mandag morgen ;)

>Med dit tempo, mener jeg vel at mærke.

Tempo ? hvem ? mig ? umuligt !

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-04 19:49

> Tempo ? hvem ? mig ? umuligt !

og titlen på aftenens film er:
'Så du røgen, efter Jan'

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 20:25

>og titlen på aftenens film er:
>'Så du røgen, efter Jan'

Jeg ved, det egentligt lød lidt "søgt" ......

Brormanden fik reddet sig lørdagsfri, så fredag aften kridter vi
stregerne op ;)

Så skal giraffen sgu' i brug igen.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-04 20:59

> Brormanden fik reddet sig lørdagsfri, så fredag aften kridter vi
> stregerne op ;)

Ja, det er jo for koldt, til at smøge ærmerne op.

> Så skal giraffen sgu' i brug igen.

Den er god at have.

Har du husket det vigtigste stykke værktøj, kameraet.
Det plejer at blive til nogle gode billeder nå I 2 går i gang.
og nej, jeg vil ikke begynde at gætte på hvor længe I er om et motorskift

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-02-04 21:05

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Ja, det er jo for koldt, til at smøge ærmerne op.

Nu har jeg jo varme på derovre (hvis der er mere peterolsen)

>Den er god at have.

Den er ganske enkelt guld værd

>Har du husket det vigtigste stykke værktøj, kameraet.

ork ja

>Det plejer at blive til nogle gode billeder nå I 2 går i gang.
>og nej, jeg vil ikke begynde at gætte på hvor længe I er om et motorskift

Et motorskifte på en Sierra kan tage lang tid, alt efter hvor
diskutionslystne vi er .. ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why