Pobs med Dlink DI 512 Router + netværk
Fra : --=Stone=--

Dato : 10-02-04 15:29

Jeg har følgende på mit netværk :

Min pc med Dlink DWL 520 +
Router Dlink DI 512 +
Bridge DWL 810+ til Kiss DVD

Jeg kører med faste ip, altså uden DHCP.
Jeg har låst routeren på MAC addresserne på alle net dele.

Pt. bruger jeg ikke DWL 520 + da min pc så fryser efter ca. 5 min.
Jeg har nu også oplevet at min forbindelse til Broen er blevet lidt sær, den
har det med at smide mig af efter ca. 8-10 min. på Wireless - altså ser jeg
en film fra min pc på min Kiss DVD så går der ca. 8-10 min. og så er det som
signalet bliver afbrudt.

Trækker jeg et kabel fra routeren og til Kiss DVD'en så er der ingen probs.
det gælder også for PC'en.

Konklusion er altså at der er noget galt med den Wireless del. !

Men hvad kan gøre at kommunokationen bliver afbrudt/lukket så DVD 'en
stopper, og min Pc fryser ?

der er logget følgende i forbindelse med at pc'en fryser :
The browser has forced an election on network
\Device\NetBT_Tcpip_{95D85830-CE36-4587-865F-34862CBADF43} because a master
browser was stopped.

Event id : 8033 Source : Browser

Håber i kan hjælpe lidt..

--
--=STONE=--©
http://www.1cellnet.com/?username=stone

Fra : --=Stone=--

Dato : 13-02-04 08:20

> Håber i kan hjælpe lidt..

Har hjulpet mig selv.... fandt en firmware opdatering godt skjult på dlink's
hp...