FID jumpers på Asrock k7s8x
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 14:29

Hej - jeg er nu i gang med at installere mit nye Asrock k7s8x med min nye
AMD Barton 2500+ processor. Der er en række FID jumpers som skal indstille
cpuens multiplier. Der er ingen jumpere på nogle af de pins på bundkortet -
er det fordi de bare skal stå helt tomme? - Eller...? Skal styre det fra
bios? - I så fald - hvad skal jeg sætte den til i bios med min cpu?

Mvh Fred Flintstone

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 17:50

Hej igen,

Jeg har fundet løsningen - sorry

Mvh Fred Flintstone

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 10-02-04 23:39

"Fred Flintstone" <gth> skrev i en meddelelse news:4028dc94$0$89809

> [...]
> cpuens multiplier. Der er ingen jumpere på nogle af de pins på
bundkortet -
> er det fordi de bare skal stå helt tomme?

Hvis du vil stille på multiplieren skal du selv købe jumpers.