GTA3!!
Fra : M W Nielsen

Dato : 10-02-04 13:53

Hej igen!!

Ligger der en helikopter i GTA3, hvis der gør, hvor er den så??

På forhånd tak.

/Mads

Fra : Nanna D. R.

Dato : 10-02-04 15:14

"M W Nielsen" <madsNOSPAM@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen!!
>
> Ligger der en helikopter i GTA3, hvis der gør, hvor er den så??

Nej, ingen helikopter i GTA3. Der er et fly (Dodo) uden vinger. Hvis du vil
flyve i helikopter skal du kigge på GTA Vice City.

Nanna

Fra : M W Nielsen

Dato : 10-02-04 15:40

"Nanna D. R." <no@adressefor.you> skrev i en meddelelse

> Nej, ingen helikopter i GTA3. Der er et fly (Dodo) uden vinger. Hvis du
vil
> flyve i helikopter skal du kigge på GTA Vice City.
>
> Nanna

Hvad med speedbåde??

/Mads

Fra : Nanna D. R.

Dato : 10-02-04 16:02

> Hvad med speedbåde??

Ja, dem er der et par stykker af.. Jeg kan dårligt huske om man frit kan
finde dem i Liberty?? Der er i alt fald et par missioner hvor du skal sejle
i speedbåde..

Nanna

Fra : René Lønstrup

Dato : 10-02-04 18:22

Nanna D. R. wrote:
> Ja, dem er der et par stykker af.. Jeg kan dårligt huske om man frit
> kan finde dem i Liberty?? Der er i alt fald et par missioner hvor du
> skal sejle i speedbåde..

De bliver frit tilgængelige når man åbnet for Staunton Island (mao. når man
har gennemført hovedmissionerne på den første ø). Man kan dog ikke sejle
rundt om Staunton Island og på den måde komme til den sidste del, uden at
gennemføre Staunton-missionerne.

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet