En god dyrlæge i Aalborg?
Fra : Kaare

Dato : 10-02-04 13:22

Hejsa.

Jeg skal snart have en lille hvalp og vil i den andledning høre, om der er
nogen herinde der kan anbefale en god dyrlæg i Aalborg?

Mvh Kåre

Fra : Holm

Dato : 10-02-04 13:38

"Kaare" <kareINGENLORT@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg skal snart have en lille hvalp og vil i den andledning høre, om der er
> nogen herinde der kan anbefale en god dyrlæg i Aalborg?
>
> Mvh Kåre

Hej Kåre ..

Der er flere gode dyrlæger i Aalborg , jeg kender mange af dem personligt .
Jeg vil alligevel anbefale Henrik Bastholm i Nørresundby ( lige over broen )
, jeg synes han altid giver sig meget god tid til dyrene , alle hvalpe
bliver meget grundigt efterset .
Når man kommer og skal have vaccineret sin hund , bliver den altid efterset
i pels , øjne , ører , tænder , klør , analkirtler ...simpelthen meget
grundigt .
Jeg har selv overværet konsultationer som varede ½ - 1 time , hvor der også
blev talt foder og pleje mm.

(Priserne varierer meget hos de forskellige dyrlæger )

ellers er der også Aalborg dyrehospital og Hobrovejens dyreklinik ,..
Jeg bruger personlig Bastholm , da han er den eneste jeg vil betro mine dyr
til , især ved alvorlige problemer , som jeg mener han er meget dygtig til .

Hilsen Holm

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 13:57

> Hejsa.
>
> Jeg skal snart have en lille hvalp og vil i den andledning høre, om der er
> nogen herinde der kan anbefale en god dyrlæg i Aalborg?

Har kun været der et par gange, men de har reddet vores ene hunds liv:

http://www.gistrup-dyreklinik.dk/

Har i øvrigt også kun hørt positiv omtale af dem fra andre, her i
nyhedsgrupperne.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Lykke

Dato : 10-02-04 16:22

Det er svært at lade være med at skrive ind når jeg ser du roser dyrlægerne
i Gistrup.
Jeg har kun haft problemer med dem og jeg understreger at der er 4 til 5
dyrlæger derude og jeg ved ikke hvem af dem der er bedst eller værst.
Første gang jeg besøgte dem var med en syg hund som fik en fejldiagnose og
blev sat på et hav af piller. Ca. en uge efter blev den aflivet pga. af den
ikke kunne styre bagkroppen.
Denne dyrlæge er der heldigvis ikke mere.
Anden gang var da min hund skulle være far til et kuld hvalpe. Hun hunden
fødte 6 hvalpe og ejeren tog ind til dyrlægen for at han kunne undersøge om
den var helt ok efter fødslen.
Dagen efter fødte den 6 døde hvalpe og var ved at dø fra ejeren.
3 gang skulle jeg have min hund med til Ungarn og stolede på dyrlæger og fik
de indsprøjtninger ca. 1 måned før som foreskrevet.
Jeg fik en forkert vejledning og mistede et par dage ferie, hvor jeg skulle
omkring kredsdyrlægen i Hobro
OK. de kan jo også bare have været uheldige.

Med venlig hilsen
Poul Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 10:21

"Lykke" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har kun haft problemer med dem og jeg understreger at der er 4 til 5
> dyrlæger derude og jeg ved ikke hvem af dem der er bedst eller værst.

Som sagt så har vi kun været der et par gange, i forbindelse med, at vores
hund fik hjernebetændelse.
Den diagnose var de ret hurtige til, at stille og de begyndte med det samme
med behandling af vores hund, imens de bekræftede med blodprøver, at der var
tale om hjernehindebetændelse..
Har kun talt med et par stykker af dyrlægerne derude. Hende der behandlede
Buffy hed Birgit. Hun var flink til hele tiden, at svare på alle vores
spørgsmål og ringe til os, hver gang, de havde noget nyt, da Buffy var
indlagt.
Vores hund var så medtaget, da vi bragte hende ind, at de måtte bedøve
hende. Hele forløbet var gået meget hurtigt. Buffy gik fra, at være en
livsglad kærlig hund til en bange hund ( med krampeanfald ), der ikke kunne
genkende os (eller stå på sine egne ben), i løbet af nogen timer.

Jeg kender selvfølgelig ikke alle dyrlægerne derude og på et sted med flere
dyrlæger, vil der sikkert altid være nogen, som man synes er bedre end
andre. Ked af og høre, at du har haft dårlige oplevelser med dem, men i
vores øjne har vi kun vores hund i dag, takket være dem....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-02-04 02:22

Hejsa Kåre
Jeg synes rigtig godt om miljøet på dyrekliniken på Hobrovej.
Alle 3 dyrlæger er venlige mennesker priserne er rigtige og tempoet får ikke
en til at føle sig som om man er klemt inde i en stresset kø hos slagteren.
Der er den tid til en, der skal være.

Men får din hund allergi, hvad jeg ikke håber den får, så er Christian P.
lidt af en stjerne. Han er dog hos Aalborg dyrehospital, men der synes jeg,
at tingene er lidt for lidt dyrlæge og lidt for meget big and quick
business.

Held og lykke med hvalpekøbet!

Mvh. brian

Fra : Kaare

Dato : 11-02-04 09:43

Mange tak for alle jeres gode svar, det er hermed traget til efterretning ;)

Mvh Kåre