Bedste SMS mobil - Telia Xpress
Fra : Janus Rasmussen

Dato : 10-02-04 12:57

Hej

Jeg står og skal bruge en ny mobil. Da jeg SMS'er meget (rigtig meget) skal
jeg have Telia Xpress og jeg har kigget lidt på de mobiler jeg kan få under
det abonnement. Indtil videre har jeg fundet følgende mobiler:

Nokia 3100 - kr. 589
Nokia 3200 - kr. 999
Nokia 3510i - kr. 1
Siemens M55 - kr. 259
Siemens C60 - kr. 101
Siemens MC60 - kr. 649
Motorola C350 - kr. 599
Ericsson T65 - kr. 101

Da mobilen primært skal bruges til SMS'er :) Er det naturligvis vigtigt at
den er 'god' til det.

T9 ordbog (det har alle vel), god/hurtigt at skrive på tastaturet.
God/hurtig SMS hukommelse, skal minimum kunne indholde 100 SMS'er og hvis
man har mange SMS'er liggende, skal den ikke som nogen mobiler blive
urimelig langsom til at åbne de 'mapper' hvor der ligger mange SMS'er.
Hurtigt/let at læse nye SMS'er, hurtigt/let at begynde at skrive en ny SMS.

Er der nogen som kan giver mig råd til hvilken model under 1000 kr. med
Telia Xpress som er bedst til SMS?

Jeg har indtil videre kun haft Nokia mobiler: 5110, 3310 og 5210. 5210 som
jeg har nu har er jeg meget glad for, den er rigtig god at skrive på, og jeg
kan næsten skrive blindskrift på den. Eneste ulempe er at den kun kan have
de SMS'er som kan ligge på simkortet. Muligvis køber jeg bare en 3310i til 1
krone og smider simkortet i min 5210.

På forhånd tak!

Fra : Blix

Dato : 10-02-04 17:59

nokia 6610. sådan en har jeg,.
en veninde fandt den til 649kr via mobilpriser med abonoment. ved man kan
også få nokia 6100 som faktisk er rimelig identisk med angående sms'er
opsætning, har aldrig oplevet min nokia bliver langsom hvis jeg har fyldt
den ud med sms'er. den kan indeholde 250stks mener jeg

Fra : Janus Rasmussen

Dato : 11-02-04 09:12

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> wrote in message
> har aldrig oplevet min nokia bliver langsom hvis jeg har fyldt
> den ud med sms'er. den kan indeholde 250stks mener jeg

Så er det fordi du aldrig har prøvet en 8310, min kæreste har en. Det tager
omkring 5 sek at åbne indbakken...

Fra : Nicolai Pedersen

Dato : 13-02-04 18:44

glemt at sige du skal fange mig på wanting@vip.cybercity.dk