Intern kommunikation på Lan
Fra : Nordfyns Ungdomsskol~

Dato : 10-02-04 12:43

Jeg har et mindre kontornetværk bestående af 4 maskiner, vi sidder i
forskellige lokaler, så jeg vil gerne kunne sende/skrive beskeder mellem
maskinerne. Det skulle gerne være noget 'pop-up' agtigt, hvor man hurtigt
kunne kommunikere (f.eks. a la MSN men hvor den enkelte ikke skal ud og
registre sig på internettet osv.)

Any good ideas???

ml

Fra : Christopher Tracy

Dato : 10-02-04 13:12

Hej

> [...]
> man hurtigt kunne kommunikere (f.eks. a la MSN men hvor den enkelte
> ikke skal ud og registre sig på internettet osv.)

Kan anbefale et program der hedder ProChat:
http://www.tucows.com/preview/224155.html
Ellers kig på denne side:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=kommunikation&SubKat=chat

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Jens

Dato : 10-02-04 13:20

"Nordfyns Ungdomsskole" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en

> kunne kommunikere (f.eks. a la MSN men hvor den enkelte ikke skal ud og
> registre sig på internettet osv.)

En intern mailserver alà mailenable feks.

Mvh Jens

Fra : Jens

Dato : 10-02-04 13:22

"Nordfyns Ungdomsskole" <nfuansatte@mail.dk> skrev i en

> Any good ideas???

Eller :

http://www.google.dk/search?q=lantalk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

husk sidste "=".

Mvh Jens

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-02-04 16:25

> Jeg har et mindre kontornetværk bestående af 4 maskiner, vi sidder i
> forskellige lokaler, så jeg vil gerne kunne sende/skrive beskeder mellem
> maskinerne. Det skulle gerne være noget 'pop-up' agtigt, hvor man hurtigt

Hej !

Måske kan du bruge noget af det her
El. prøv at søge på winpopup på www.google.dk

Mvh.Per

http://www.winpopup.com/?ref=googs3

Hvis du er på et Windows 9x, Windows NT, eller et Novell NetWare netværk er
der en mulighed for at sende små beskedder til andre på netværket uden at
skulle bruge et postsystem
http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=137

---

Fra : Piter Kovalev