Elektrisk tandbørste og synet
Fra : randi

Dato : 10-02-04 11:36

Hej

Når jeg bruger elektrisk tandbørste og kigger på et digitalur samtidig
så ryster tallene helt vildt. Er det fordi at min øjne faktisk også
ryster, for så kan det da ikke være sundt at bruge elektrisk
tandbørste, hvis øjenene får en rystetur to gange om dagen.

mvh Randi

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-02-04 12:01

"randi" <ranner@sol.dk> skrev i en meddelelse news:d7dbe149.0402100235.4f7757a5@posting.google.com...

> Når jeg bruger elektrisk tandbørste og kigger på et digitalur samtidig
> så ryster tallene helt vildt. Er det fordi at min øjne faktisk også
> ryster,

Ja

Mvh
Martin

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-02-04 17:34

Randi skrev:

> Når jeg bruger elektrisk tandbørste og kigger på et digitalur
> samtidig så ryster tallene helt vildt.

Så prøv at kigge på en tændt computermonitor!

--
Klaus Alexander Seistrup, Copenhagen, Denmark.
http://www.seistrup.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-02-04 18:07

> Så prøv at kigge på en tændt computermonitor!

Jepper! Eller bare et tv

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : pmn

Dato : 12-02-04 14:43

> Så prøv at kigge på en tændt computermonitor!

Nu vi er inde på øjne og computere....prøv at holde en vibrerende pincet op
foran en monitor.

Mvh Per
www.mypuzzle.dk
- toys for your brain

Fra : sph

Dato : 10-02-04 17:38

"randi" <ranner@sol.dk> skrev i en meddelelse
> for så kan det da ikke være sundt at bruge elektrisk
> tandbørste, hvis øjenene får en rystetur to gange om >dagen.

Børst du bare trygt videre. Øjnene sidder godt fast.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-02-04 18:30

sph skrev:

>Børst du bare trygt videre. Øjnene sidder godt fast.

Nåeh, det er kun resten af kroppen der falder af?

--
Bertel

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-02-04 18:35

> Nåeh, det er kun resten af kroppen der falder af?

Vil det så sige, at hvis et øjeæble ruller ud af hovedet, så er det rent
faktisk kroppen der er faldet af øjet?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-04 20:10

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> wrote in message

> Vil det så sige, at hvis et øjeæble ruller ud af hovedet, så er det rent
> faktisk kroppen der er faldet af øjet?

Ja, lidt gavn har Einsten gjort - han opfandt de relativistiske vitser

"Stopper New York ved dette tog?"

Fra : sph

Dato : 10-02-04 22:33

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse

> Vil det så sige, at hvis et øjeæble ruller ud af hovedet, så er det rent
> faktisk kroppen der er faldet af øjet?

Næh, men underkæben er givetvis røget af led på dette tidspunkt.

Fra : sph

Dato : 10-02-04 18:46

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse >

> Nåeh, det er kun resten af kroppen der falder af?

Ja, men det kan nemt ordnes med en klat fibrinklæber (som jeg ikke er
forhandler af).

Fra : Per A. Hansen

Dato : 11-02-04 11:58

> [...]
> ryster, for så kan det da ikke være sundt at bruge elektrisk
> tandbørste, hvis øjenene får en rystetur to gange om dagen.

Prøv det samme med en alm. tandbørste!
Måske trænger maskinen til nye batterier - eller det
er en gammel model.
Med en frekvens på 3-4000/min er der ingen rysteri.
Det var min erfaring ved skift til en ny.

Per A. Hansen