Historisk race i en gammel volvo, hvem var~
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 10-02-04 11:37

Der er en der skriver jævnligt herinde, der kører historisk race i en gammel
volvo, eller ihvertfald er med på teamet som mekker eller lign.

Jeg skulle egentligt lige have fat i ham, men jeg kan ikke huske hvad han
hedder, eller hvilken adresse han skriver fra.
Er der nogen der enten kan huske det, eller kan give mig et hint der kan
lede mig i en rigtige retning?

Hvor irriterende ikke lige at kunne huske hverken navn eller
mailaddresse.....

Mvh
Henrik

Fra : Møller

Dato : 10-02-04 16:32

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> lede mig i en rigtige retning?
>
> Hvor irriterende ikke lige at kunne huske hverken navn eller

et skulle vel ikke være Hilmer.
Hilmar Andersen og Henning Friborg blev nr. 17 i sidste års historiske
Monte-Carlo rally, hvor de her er fanget under gallamiddagen. I år satser de
på at blive bandt de bedste 10.

http://www.hms.dk/

http://www.dasu.dk/nyhedsside.asp?ID=606&sport=DASU&visNyhed=ja
eller prøv at start her:
http://www.acm.mc/rallye-histo/acm_rallye_histo.php

De startede i bil nr 9 i en Volvo 123 GT
--
Møller

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-02-04 19:23

Henrik Mortensen wrote:

> Der er en der skriver jævnligt herinde, der kører historisk race i en gammel
> volvo, eller ihvertfald er med på teamet som mekker eller lign.

Mikael Kristiansen.

--
Hygge..
Thomas