Opdatering på sky kat
Fra : Helle Madsen

Dato : 10-02-04 09:06

Hejsa

Her i nat vågnede jeg ved en kat der begyndte at knase tørfoder. Efter ikke
at ha spist og drukket i flere dage, har hun endeligt overgivet sig og har
både spist, drukket og været på kattebakken

Hun gemmer sig stadig meget under sengen, men når hun tror vi sover hopper
hun op i vinduet
Så tror det værste er overstået.

Mvh Helle

Fra : Ragna

Dato : 10-02-04 18:01

Hej Helle!

Det er godt at høre, at jeres nye kat er ved at blive mere tryg, men det
undrer mig bare, at den har været så bange.
Har den ikke været vant til at blive kælet med, hvor den kom fra, eller er
det bare flytningen, der har taget så hårdt på den?
Held og lykke med indslusningen i familien og flokken!

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Helle Madsen

Dato : 10-02-04 23:46

Hejsa Ragna

Hun er bar generelt meget sky. Hun tager meget lang tid om at falde til.
Hvis du læser i tråden sky kat kan du se at hendes kuldsøster også beboende
her i Danmark har samme specielle temperement.
Hun har været vandt til menneskehænder og er også tidligere blevet
udstillet. Men vi ser en lille smule fremskridt hele tiden nu, så er ikke i
tvivl om det nok skal gå.

Hilsen Helle