bil under 3m i længden?
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-02-04 22:46

Hej NG

Hvem kan nævne mig nogle personbiler af nyere dato som er 3m lange?

M.v.h.
Thore

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-02-04 23:21

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvem kan nævne mig nogle personbiler af nyere dato som er 3m lange?

Mercedes Smart Car...?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-02-04 23:58

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Hvem kan nævne mig nogle personbiler af nyere dato som er 3m lange?

... det skulle være som er under 3m lange..

Thore

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-02-04 06:03

SmaRTrxxv wrote:
> Hvem kan nævne mig nogle personbiler af nyere dato som er 3m lange?

Trixx fra Opel er ikke. Den er 3,04 m.
Fiat 126 heller ikke 3,11 m
Kewet El-jet (bil?), 2,44 m
Rover Mini 3,06 m

Smart?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-04 06:05

On Tue, 10 Feb 2004 06:03:14 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Smart?

3.75 m

/Mogens

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-04 06:12

On Tue, 10 Feb 2004 06:04:56 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>3.75 m

....er den nye til 4 pers, mens den originale er 2.50 m

/Mogens

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-02-04 09:36

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Trixx fra Opel er ikke. Den er 3,04 m.
> Fiat 126 heller ikke 3,11 m
> Kewet El-jet (bil?), 2,44 m
> Rover Mini 3,06 m
>
> Smart?
Det lyder ikke for lovende, grunden til jeg spørger er nemlig at jeg krydser
storebælt ofte, og har opdaget at så små biler er halv pris over broen
http://www.storebaelt.dk/www-storebaelt-dk/Privat/Priser/Priser+2004.htm

BTW: Hvorfor bruger storebælt det prissystem de gør, det ser er ud til at de
hænger sig i hvor meget køretøjer fylder, og ikke hvor meget de slider på
broen, f.eks efter vægt.. Har de bare kopieret det gamle færgepris-system?

Thore

Fra : Leonard

Dato : 10-02-04 14:21

> [...]

>storebælt ofte, og har opdaget at så små biler er halv pris over broen

Ja, selv enLupo er 60 cm for lang der

> [...]
>broen, f.eks efter vægt.. Har de bare kopieret det gamle færgepris-system?

Jeg tror det er fordi det er det de kan måle når man kører igennem
brobizz-baner og de automatiske.
Det er vidst ikke nemt at veje en bil der kører og hvad nu hvis 2
biler kører for tæt på hinanden, så vejes de måske som en bil.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-02-04 19:25

Leonard wrote:

> [...]
> Det er vidst ikke nemt at veje en bil der kører og hvad nu hvis 2
> biler kører for tæt på hinanden, så vejes de måske som en bil.

Den virkelige besparelse må ligge i at være en 5-6 biler der kører
så tæt at de kun bliver registreret som en..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-04 19:38

On Tue, 10 Feb 2004 19:25:21 +0100, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Den virkelige besparelse må ligge i at være en 5-6 biler der kører
>så tæt at de kun bliver registreret som en..

Det ér faktisk et problem for dem. Ligger man lige i røven på en
truck, smutter man med over. De fleste truckere er dog flinke til at
"angive" manden (stopper eller andet)

/Mogens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-02-04 20:16

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev

> Det ér faktisk et problem for dem. Ligger man lige i røven på en
> truck, smutter man med over. De fleste truckere er dog flinke til at
> "angive" manden (stopper eller andet)

En af mine venener kørte vestpå i en lille lastbil, og blev bonget for det,
fint nok,
da han så kørt østpå igen, denne gang med en cykkel hængende bag på
læssebagsmækken, blev han bonget for en personbilbil med trailer, hvilke er
lidt billigere.
Næste gang vi kører over broen i den bil, tager vi en cykkel med!

Mvh.

Fra : Leonard

Dato : 10-02-04 21:31

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>Næste gang vi kører over broen i den bil, tager vi en cykkel med!

Jeg undrede mig en aften hvor jeg kørte hjem i Lupoen, bommen var åben
og det grønne lys tændt, og bizzen bippede ikke.
2 dage efter måtte jeg så skrive en mail, da jeg var blevet bonnet
900-et-eller-andet. Jeg fik uden problemer pengene tilbage ...

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-04 21:37

On Tue, 10 Feb 2004 21:30:55 +0100, Leonard
<dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote:

>Jeg fik uden problemer pengene tilbage ...

Klart - de tager jo billeder af alt

/Mogens

Fra : Leonard

Dato : 10-02-04 22:13

>Klart - de tager jo billeder af alt

Jeg tror nu også at hun har skelet til at alle de øvrige gange og også
11 timer tidligere har den brobizz kun været brugt til alm. bil.
Jeg tror ikke det har været værd at spilde tid på at finde billeder
frem for at se hvad der er sket.

Fra : Mogens...

Dato : 10-02-04 22:49

On Tue, 10 Feb 2004 22:12:30 +0100, Leonard
<dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote:

> Jeg tror ikke, det har været værd at spilde
> tid på at finde billeder frem...

Digitalt -> very easy

/Mogens