Biler i Bella - fra Foreningen dkfritidbil
Fra : Peter G C

Dato : 09-02-04 20:58

Kære Læser

Foreningen dkfritidbil har ligget stille siden seneste GF hos Hans P. Det er
vel på tide, at der sker noget igen.

For år tilbage var der stor tilslutning til at arrangement der omhandlede
besøg på bilmessen, Biler i Bella.

Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

Udstillingen finder sted 15.-25- april.

For det tilfælde, at der blot rimelig tilslutning skal jeg anmode
webmasteren på www.dkfritidbil.dk om at oprette hjemmeside med mulighed for
tilmelding, tilkendegivelse af foretrukket besøgsdato.

Jeg foreslår, at vi lige som sidst spiser i Køge. Men alle forslag er
velkomne.

Vi skal have valgt en ny bestyrelse. Måske det kan ske elektronisk denne
gang?

Men os høre jeres meninger om forslag.

På forhånd tak.

Pbv

Peter G C.

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-02-04 21:12

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> For år tilbage var der stor tilslutning til at arrangement der omhandlede
> besøg på bilmessen, Biler i Bella.

> Jeg foreslår, at vi lige som sidst spiser i Køge. Men alle forslag er
> velkomne.

Jeg er positivt stemt for både Biler i Bella og maden i Køge. Begge dele var
jo fremragende sidst.
--
Claus Fabritius
www.fabritius.nu

Fra : Mogens...

Dato : 09-02-04 21:18

On Mon, 9 Feb 2004 21:11:50 +0100, "Claus Fabritius"
<champ88@ofir.invalid> wrote:

>Jeg er positivt stemt for både Biler i Bella og maden i Køge. Begge dele var
>jo fremragende sidst.

Med opstart ved McDonalds ligesom sidst,
hvor vi jo mødte jyderne dér

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 09-02-04 21:22

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Med opstart ved McDonalds ligesom sidst,
> hvor vi jo mødte jyderne dér

- du ér da jyde, ikk'?

Men jeg antager også du vil deltage ?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Mogens...

Dato : 09-02-04 21:26

On Mon, 9 Feb 2004 21:21:46 +0100, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>- du ér da jyde, ikk'?

Jow, jow - dér er a da :)

>Men jeg antager også du vil deltage ?

Hvis man kan hygge sig ligeså meget som sidst, hvor 35 mand havde det
fedt, så kan det ikke gå for stækt med at tilmelde sig.

Hele arrangementet var kanon: McDonalds (vi var snart ikke kommet
afsted igen) -> Biler i Bella (okay, dog ej IAA) -> Køge (madstedet)

/Mogens

Fra : Unlimited

Dato : 09-02-04 22:33

Jeg er frisk.. Det var temmelig vemmeligt hyggeligt sidst.....Og skal nok
prøve at køre endnu hurtigere i år, og stadig undgå en fartbøde ved at
snakke mig fra det (selv om der stod www.klub-striben.dk bag på
bilen)....Sidste gang blev det til en måling på 187 km/t af en civil
fætter....

/F

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-02-04 21:28

> [...]

>webmasteren på www.dkfritidbil.dk om at oprette hjemmeside med mulighed for
>tilmelding, tilkendegivelse af foretrukket besøgsdato.

Jeg skal se om jeg kan få den ny server til at makke ret .....

ikke just lige noget den har brillieret med ;(

Men jo - det kunne bestemt være rart at se hele bundtet igen - og den
gule djævel kan vel overtales til at møde op også ;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Mogens...

Dato : 09-02-04 21:32

On Mon, 09 Feb 2004 21:28:23 +0100, jan@stevns.net wrote:

>og den gule djævel kan vel overtales til at møde op også

Rolig nu !!!
www.dkfritidbil.dk/sjove/alle_bilerne.htm

LOL :) - det var jo nok denne:
www.dkfritidbil.dk/whois/janstevns/janstevns.htm

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-02-04 22:42

> [...]

>webmasteren på www.dkfritidbil.dk om at oprette hjemmeside med mulighed for
>tilmelding, tilkendegivelse af foretrukket besøgsdato.

Tilmeldingen skulel være klar nu.

>Jeg foreslår, at vi lige som sidst spiser i Køge. Men alle forslag er
>velkomne.

Jeg skal måske lige opdatere tabellerne med et forslag til spisested
???

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Peter G C

Dato : 09-02-04 23:03

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

[klip]

> Tilmeldingen skulel være klar nu.

Fornemt.

/Peter

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-02-04 22:44

Peter G C skrev:

> Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

....min arbejdstid ligger sådan nu, at det er kropumuligt for mig at
komme med under nogen omstændigheder...

....såe...opfør jer nu ordentligt, knægte!
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 00:16

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

Fin idé.

Den er vi med på igen.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 00:20

> Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

Helt sikkert.

Tilmelding sendt.

/Jan W Nielsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-02-04 02:38

On Mon, 9 Feb 2004 20:57:38 +0100, "Peter G C"
> [...]

>vel på tide, at der sker noget igen.
>
>For år tilbage var der stor tilslutning til at arrangement der omhandlede

Vil skam gerne med, men da jeg ikke selv har bil, må jeg jo sætte min
lid til at jeg kan snuppe et lift med en der slår et smut omkring Vejle
eller som bor her .
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 03:00

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vil skam gerne med, men da jeg ikke selv har bil, må jeg jo sætte min
> lid til at jeg kan snuppe et lift med en der slår et smut omkring
Vejle
> eller som bor her .

No problemo .... der er lige netop plads til en mere.

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 08:24

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> No problemo .... der er lige netop plads til en mere.

Skal jeg så selv køre i år? :-|

Citrobangen har også godt af at få rørt sig lidt....

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 12:39

KLIP

> Skal jeg så selv køre i år? :-|

Det afhænger af om Morten insisterer på at køre i Silvia´en..

> Citrobangen har også godt af at få rørt sig lidt....

Er du nu sikker på, potten kan finde rundt i storstaden..?...

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 12:44

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

Ok, da jeg må se, hvad der sker på punkt.

> Er du nu sikker på, potten kan finde rundt i storstaden..?...

Jo ser du - der er en glimrende kortlæser gemt i mig

Måske jeg bare hægter citroen på din vølle og lader dig klare resten - lidt
lige som Falck

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 12:52

KLIP

> Jo ser du - der er en glimrende kortlæser gemt i mig

Det er jo noget af en påstand...

> Måske jeg bare hægter citroen på din vølle og lader dig klare resten -
lidt
> lige som Falck

Tjaeee.... hvorfor egentlig ikke, jeg er jo vant til at have Dansk
Autohjælp hængende der...))

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 14:32

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det er jo noget af en påstand...

Næh nej. Det er et faktum.

> lidt
>
> Tjaeee.... hvorfor egentlig ikke, jeg er jo vant til at have Dansk
> Autohjælp hængende der...))

LOL - nårh ja. Jeg tænkte mere at du denne gang kunne leje trækker.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik B.

Dato : 10-02-04 16:14

Peter G C wrote:
::: Tjaeee.... hvorfor egentlig ikke, jeg er jo vant til at have Dansk
::: Autohjælp hængende der...))
::
:: LOL - nårh ja. Jeg tænkte mere at du denne gang kunne leje trækker.

HA! Så går det bare ligesom med den amerikansek bil der skulle trækkes fri
af snedriven. Når Völlen når Bella, så er det eneste der hængr bagefter, en
godt slidt 306 kofanger. Var der nogen der sagde souvenier? )

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 19:56

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
en
> godt slidt 306 kofanger. Var der nogen der sagde souvenier? )

LOL

Ser du 306'eren har skiftet facon, størrelse og motor og fået nyt logo men
er ellers i samme familie.

Ang. souvenir så forstår jeg da godt, at du vil have noget pænt op og hænge
på væggen i stuen ved siden af dine Saab-stole

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 20:58

> [...]

hænge
> på væggen i stuen ved siden af dine Saab-stole

LOOOOLLLLLL ...... Rene Ord For Lommepengene.

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 21:08

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> LOOOOLLLLLL ...... Rene Ord For Lommepengene.

Det villa da være et ømt syn: et par citrobang-vinkler (stil skal der jo
til) over de (må man jo indrømme) flotte Saab-stole. Man er vel entusiast?
)

Jeg må forbi en hugger og få købt noget til Henrik inden vi mødes igen

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 21:14

> [...]

jo
> til) over de (må man jo indrømme) flotte Saab-stole. Man er vel

Jep, jep, jep, jep (og man sidder ganske fantastisk i dem) og jep.

> Jeg må forbi en hugger og få købt noget til Henrik inden vi mødes igen

Måske jeg kan hjælpe.... jeg har købt en Silvia (1.8 Turbo ... samme
motor som i Bluebirden) i Holland (600 Euro), der skal benyttes til
reservedele.

Det må da være muligt at finde en pyntegenstand i den...

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 10-02-04 21:20

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det må da være muligt at finde en pyntegenstand i den...

Henriks hjem har aldrig været smukkere end da vi var forbi sidst!

Nu har han muligheden for en permanent opgradering.

Jeg tager erhvert forbehold.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-04 21:51

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Henriks hjem har aldrig været smukkere end da vi var forbi sidst!

Absolut enig og sent skal jeg glemme den yderst velskænkede samt iskolde
Cola....

> Nu har han muligheden for en permanent opgradering.

...og dette endda med turbo.

> Jeg tager erhvert forbehold.

Ditto...)

Hr. Bjørn

Fra : Mogens...

Dato : 13-02-04 00:16

> [...]

>besøg på bilmessen, Biler i Bella.
>Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

Det er sgu' lidt sølle pt. - kom nu!
Sidste gang var vi omkring 35 entusiaster, som havde en fantastisk
hyggelig dag. Det må kunne gentage sig -> tilmelding:
www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2004a.asp

Sidste omgang "Biler i Bella 2002" kan ses hér:
www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2002/bella2002koege.htm

/Mogens

Fra : Verner Johnsen

Dato : 13-02-04 07:49

On Fri, 13 Feb 2004 00:16:19 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Det er sgu' lidt sølle pt. - kom nu!
>Sidste gang var vi omkring 35 entusiaster, som havde en fantastisk
>hyggelig dag. Det må kunne gentage sig -> tilmelding:
>www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2004a.asp

Jo, jo , men der er jo laaaaang tid til endnu

Men jeg vil da også gerne se nogle flere tilmeldinger.

Der må også gerne være nogle flere her oppe nordfra, så vi kan
underholde hinanden under de mange timers rejse.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Peter G C

Dato : 13-02-04 08:29

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det er sgu' lidt sølle pt. - kom nu!

Det var også min tanke.....

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-04 09:54

Peter G C wrote:
> Det var også min tanke.....

Jeg har íkke meldt mig til, ej heller fra. Tiden er blot ikke til, at jeg
kan afgøre om jeg kan tage med.
Hvis det kan lade sig gøre på den ene eller anden måde, er jeg også klar...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter G C

Dato : 13-02-04 10:12

meddelelse news:c0i3cf$ajk$1@sunsite.dk...

> Jeg har íkke meldt mig til, ej heller fra. Tiden er blot ikke til, at jeg
> kan afgøre om jeg kan tage med.
> Hvis det kan lade sig gøre på den ene eller anden måde, er jeg også
klar...

Vil du sende indbydelse ud til alle medlemmer pr. mail?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-04 10:52

Peter G C wrote:
> Vil du sende indbydelse ud til alle medlemmer pr. mail?

Kan jeg godt...
Har du en fortrykt en?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Peter G C

Dato : 13-02-04 11:35

meddelelse news:c0i6nk$2g2$1@sunsite.dk...

> Kan jeg godt...
> Har du en fortrykt en?

Nej da- tag teksten fra mit indlæg og skriv, at man kan tilmelde sig på
hjemmesiden.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens...

Dato : 13-02-04 17:21

On Fri, 13 Feb 2004 11:34:35 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

> Tag teksten fra mit indlæg

DOG udelad venligst:

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-04 23:57

Mogens... wrote:
> DOG udelad venligst:
> "Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år..."

naturligvis skal det hele med...

Jeg har dog ikke mulighed for at sende før på mandag, da jeg ikke kan sende
massemails fra denne Internetforbindelse...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-02-04 09:22

Peter G C wrote:
> Vil du sende indbydelse ud til alle medlemmer pr. mail?

Sendt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens...

Dato : 24-02-04 22:50

> [...]

>www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2004a.asp
>Sidste omgang "Biler i Bella 2002" kan ses hér:

20 stk...

/Mogens

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 25-02-04 02:07

On Tue, 24 Feb 2004 22:49:47 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>20 stk...

Ja, det hjælper da på det. Tror nu også stadig, det er for tidligt for
de fleste at tilmelde sig (laaaaaangt ude i fremtiden). Hvis ikke det
var fordi jeg havde en kammerat der skulle på besøg fra jylland, som
iøvrigt også er biltosset, havde jeg nok heller ikke fået taget mig
sammen til at tage en beslutning før sidste øjeblik.

Men sådan er det jo :)

/Tommy
-Som håber på, det bliver den 17.
http://salg.the-coffeeshop.dk/

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-02-04 16:44

> [...]

> besøg på bilmessen, Biler i Bella.
>
> Er der tilslutningen for et lignende arrangement i år?

Årh hvad... Det vækker minder...

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-04 00:24

Morten Lorenzen wrote:
::: Udstillingen finder sted 15.-25- april.
::
:: Årh hvad... Det vækker minder...

Jep! Hvad skal vi ud og prøve den her gang? ))

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 16-02-04 17:07

> Jep! Hvad skal vi ud og prøve den her gang? ))

Godt spørgsmål - jeg skal desværre ikke med den her gang :(

-M

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 20:10

On Mon, 16 Feb 2004 17:07:12 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Godt spørgsmål - jeg skal desværre ikke med den her gang :(

Har du en dårlig forklaring på dét?

/Mogens

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-02-04 20:24

On Mon, 16 Feb 2004 00:23:47 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Morten Lorenzen wrote:
>::: Udstillingen finder sted 15.-25- april.
>::
>:: Årh hvad... Det vækker minder...
>
>Jep! Hvad skal vi ud og prøve den her gang? ))

I var måske ude og prøve en del ting sidste gang at i var afsted eller?
Flemming Jacobsen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 20:56

On Mon, 16 Feb 2004 20:24:23 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>I var måske ude og prøve en del ting sidste gang at i var afsted eller?

Henrik skaffede os en tur i en ny 250 hk's Saab Turbo Estate aut.

/Mogens

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-02-04 22:47

> Henrik skaffede os en tur i en ny 250 hk's Saab Turbo Estate aut.

Det sjove var da turen i Golfen, men det må man vist ikke snakke højt om
herinde ;)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 18-02-04 23:17

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> Det sjove var da turen i Golfen, men det må man vist ikke snakke højt om
> herinde ;)

Nej, uha :)

-M
http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/golf.jpg

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-02-04 23:05

On Mon, 16 Feb 2004 20:56:22 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Henrik skaffede os en tur i en ny 250 hk's Saab Turbo Estate aut.

Ah ok.

Tænkte på, jeg har set nogle afmøse billeder hvor folk var rundt og
kører på en markeret bane med en gul streg på som man vidstnok skulle
følge, men var det til Biler i Bella at i også lavede det eller var det
er andet træf?
Flemming Jacobsen

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 23:19

On Mon, 16 Feb 2004 23:04:53 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>var det til Biler i Bella at i også lavede det

Midt på: www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2002/bella2002koege.htm

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 23:23

> [...]

>kører på en markeret bane med en gul streg på som man vidstnok skulle
>følge, men var det til Biler i Bella at i også lavede det eller var det

Det var Biler i Bella , og Bjørn kan stadig ikke hitte sin tids-seddel
;)

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why