Battle 1942
Fra : MAndersen

Dato : 09-02-04 20:32

Jeg spiller subject, men er ikke fandens god. Jeg dør tit, og jeg gider ikke
vente på at kan komme igang igen.
Er der nogen måde jeg kan undgå at dø på ?

miv

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-02-04 20:39

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen måde jeg kan undgå at dø på ?

Blive bedre.. Der findes ingen gylden mellemvej med mindre du snyder, og det
er ikke ret velset..
Øvelse gør mester, og gider man ikke at øve må man lade være med at spille.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Bo

Dato : 09-02-04 21:24

Prøv evt. at øve dig i singleplayer

Bo

Fra : Brian Lund

Dato : 10-02-04 05:22

> Jeg spiller subject, men er ikke fandens god. Jeg dør tit, og jeg gider
ikke
> vente på at kan komme igang igen.
> Er der nogen måde jeg kan undgå at dø på ?

Et godt råd er; ikke styrt dig ud mellem fjenderne

Det er ofte grunden tíl at mange dør indenfor kort tid :)

Hvis du sidder i en panser eller andet fartøj som er blevet skadet, så træk
dig tilbage inden du dør...

Det jeg prøver på at sig er; camp, camp, camp... (Dog uden at side i et
hjørne 10 km væk...)

Brian

Fra : MAndersen

Dato : 10-02-04 13:41

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
træk
> dig tilbage inden du dør...
>

> Det jeg prøver på at sig er; camp, camp, camp... (Dog uden at side i et

Der er sikkert ikke andet for. Det er skide irriterende at vente de 5 - 20
sek. indtil spawnpoint er valgt.

Mic

Fra : Brian Lund

Dato : 10-02-04 15:03

> træk

> Der er sikkert ikke andet for. Det er skide irriterende at vente de 5 - 20
> sek. indtil spawnpoint er valgt.

Det er sikkert også en god idé at bruge våbnene rigtigt ;)

Husk at gå i knæ eller læg dig ned når du skyder, så rammer man meget bedre!
Granater er også effektive, og hvis du er en "sniger" som jeg, så er
sprængstoffet også sjovt :)
Hvis du bruger fuldautomatiske våben så skyd i byger af 2-3 skud og hold et
halvt til et helt sekund pause imellem, så rammer du _meget_ bedre end ved
at holde aftrækkeren i bund!

En ting jeg ofte gør når jeg bliver skudt på er at smide mig på jorden, især
hvis der er bakker eller bygninger i nærheden, så kan man komme i dækning...

Faktisk kan du bruge rigtigt mange ting som de gør i militæret, i spillet
også :)

En anden ting jeg af og til gør er at hoppe, men kun hvis jeg står i åbent
landskab hvor jeg ikke kan springe i skjul...

Brian