Hvor finder følgende billigst?
Fra : 7C

Dato : 09-02-04 20:37

Jeg skal bruge ca. 15 meter tyk ankerkæde og en bøje på ca. 80-100 cm i
diameter.

Jeg har kikket ved lokale forhandlere og har ikke fundet prisen rimelig. Er
der nogen steder hvor der handles med "bådskrot"? Altså på samme måde som
man kan finde reservedele til sin bil hos en autoophugger.

Vh.

Søren

Fra : Lars Kristensen

Dato : 09-02-04 21:23

7C wrote:

> Jeg skal bruge ca. 15 meter tyk ankerkæde og en bøje på ca. 80-100 cm i
> diameter.

Hvad er tykt i din målestok? (15 meter? )

- Lars

Fra : Frede

Dato : 09-02-04 21:44

"Biltema" (www.biltema.dk ) plejer at væer rimeligt billige med de
forskellige bøjer, men har vist kun op til 60 cm. til 699 kr.

MVH

Frede

Fra : Lars Kristensen

Dato : 09-02-04 21:47

7C wrote:

> [...]
> der nogen steder hvor der handles med "bådskrot"? Altså på samme måde som
> man kan finde reservedele til sin bil hos en autoophugger.

En 15 meter tyk kæde er da temmeligt volsomt

Hvor tyk mener du i virkeligheden den skal være?

- Lars

Fra : 7C

Dato : 09-02-04 22:21

Jeg skal bruge kæde til 3 ankre. Vi vil prøve at fiske fra opankret båd på
5o meter vand. Derfor 15 meter.

Jeg ved ikke helt præcist hvor tyk kæden skal være. Men det skal være nok
tung stads.

Søren

Fra : Ivar Holm

Dato : 09-02-04 22:17