Tvungen satellit overvågning
Fra : Henry

Dato : 09-02-04 19:04

Hej

Hvis I skulle falde for fristelsen og købe jer en frikørt taxa som er under
3 år, så være opmærksom på at nogle forsikringsselskaber, i mit tilfælde
Topdanmark, forlanger at der skal være satellit overvågningsudstyr i bilen,
ellers vil de ikke kaskoforsikre den. Det er måske fair nok, men de
"glemmer" desværre at fortælle det når man ringer for at få et tilbud på
sådan en bil.
Jeg har sparet sammen i mange år for at få min drengedrøm, så 10kkr. er
mange penge oven i hatten.

Øv.
Henry

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-02-04 20:02

Henry wrote:
> [...]
> er måske fair nok, men de "glemmer" desværre at fortælle det når man
> ringer for at få et tilbud på sådan en bil.

Det er derfor altid en god ide at få sådan et tilbud på skrift, så kan de
ikke uden videre løbe fra det igen.
Prøvede engang at få et telefonisk tilbud, som dig, for derefter at modtage
en police/opkrævning som var ca. 200% dyrere
Man kikker lige en ekstra gang.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Johnt

Dato : 09-02-04 20:29

> Prøvede engang at få et telefonisk tilbud, som dig, for derefter at
modtage
> en police/opkrævning som var ca. 200% dyrere
> Man kikker lige en ekstra gang.

Har oplevet det samme.

Fik oplyst pris over telefonen inden køb af bil hos mit nuværende selskab.

Måneden efter ekstra regning på kr. 7.600,- da de syntes det var en special
bil.

Hilsen

Johnt

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 10-02-04 15:34

Hej

> Fik oplyst pris over telefonen inden køb af bil hos mit nuværende selskab.
>
> Måneden efter ekstra regning på kr. 7.600,- da de syntes det var en
special
> bil.

Hvilket selvskab var det, om man må spørge?

Venligst
Hans

Fra : Johnt

Dato : 20-02-04 23:52

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> special
>
> Hvilket selvskab var det, om man må spørge?

GF Forsikring

Hilsen

Johnt