MS Windows
briani 27239
Tilføj mappe til Denne computer
Fra : Steffen

Dato : 09-02-04 17:21

Når jeg i XP klikker på "Denne computer" så listes dette i vinduet:
3½"-diskette (A:); DVD/cd-rw-drev (D:); HPNOTEBOOK (C:); Delte dokumenter;
Dokumenter (Steffen). Er det muligt også at få vist mappen "All users", der
har stien "C:\Documents and settings\All users"? Jeg kan godt lave en genvej
på skrivebordet, men vil også gerne have den i "Denne computer".
---
Steffen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-02-04 22:51

Brug denne

SUBST H: "C:\Documents and Settings\All Users"

Fra : Steffen

Dato : 09-02-04 22:59

Det lyder godt, at det kan lade sig gøre. Hvor skal jeg skrive det.
Steffen