Penge tilbage
Fra : JK

Dato : 09-02-04 14:51

Hej

Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan for
man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..

JK

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-02-04 14:57

"JK" <packer@ofir.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan
for
> man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..

Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser at man
derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-02-04 19:09

On Mon, 09 Feb 2004 14:56:35 +0100, Christian B. Andresen wrote:

> Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser at man
> derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
> De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.

LOL, jamen du har så evigt ret

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-02-04 20:00

Martin Johansen [6000] skrev:

> LOL, jamen du har så evigt ret

....venter stadig på mine penge fra TDC - kortet indsendt 3.5.03, rykket
adskillige gange, brev afsendt for 14 dage siden efter råd fra
Teleklagenævnet, eller hvad det nu var det hed...
Hans

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-02-04 12:08

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message

> ...venter stadig på mine penge fra TDC - kortet indsendt 3.5.03, rykket
> adskillige gange, brev afsendt for 14 dage siden efter råd fra
> Teleklagenævnet, eller hvad det nu var det hed...

Jeg gjorde det jeg skrev over for TDC. Der gik under 1 uge.

Det er straks værre med mine forældres telefon. Den virker næsten aldrig,
det har stået på siden dec. 03 og de har haft tekniker 4 gange. Det er godt
de har Duet abn.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-02-04 18:02

Christian B. Andresen skrev:

> Jeg gjorde det jeg skrev over for TDC. Der gik under 1 uge.

....du go'este! - jeg troede det var "pubertetsfantasier"!

Respekt! LOL

> Det er straks værre med mine forældres telefon. Den virker næsten
> aldrig, det har stået på siden dec. 03 og de har haft tekniker 4
> gange. Det er godt de har Duet abn.

....malfunktion har jeg så tilgode...

....har dog fået byttet en telefon i Telebutikken (talekompressionen var
noget skod og var det osse på den næste - så'en sku det åbenbart
være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et headset
til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online til 1099,-
kr. ...jow jow
Hans

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-02-04 09:38

> ...du go'este! - jeg troede det var "pubertetsfantasier"!
>
> Respekt! LOL

Man skal smage sin egen medicin ikke ?
Henvendt både til mig selv og til TDC.

> [...]
> være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et headset
> til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online til 1099,-

Surt.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 10:16

Christian B. Andresen skrev:

> Man skal smage sin egen medicin ikke ?
> Henvendt både til mig selv og til TDC.

....jow jow...

....men alligevel...

> Surt.

....men dog med happy end...
Hans

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-02-04 10:29

> ...men dog med happy end...

Fik du differencen udbetalt da ?

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 10:41

Christian B. Andresen skrev:

> Fik du differencen udbetalt da ?

Jeps, jeg ringede til Telebutikken og gav udtryk for min ærgelse,
hvorefter ekspedienten sagde, at hvis jeg kom ned til dem, "så fandt vi
nok ud af noget" - og dét gjorde vi så...

....flinker mand...
Hans

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-02-04 10:53

> Jeps, jeg ringede til Telebutikken og gav udtryk for min ærgelse,
> hvorefter ekspedienten sagde, at hvis jeg kom ned til dem, "så fandt vi
> nok ud af noget" - og dét gjorde vi så...
>
> ...flinker mand...

Beviset på at man selvfølgelig godt kan blive behandet ordentligt og godt
selv af firmaer som normalt ikke er kendt for god service.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 11:17

Christian B. Andresen skrev:

> Beviset på at man selvfølgelig godt kan blive behandet ordentligt og
> godt selv af firmaer som normalt ikke er kendt for god service.

....jeg er egentlig glad nok for dem - har oplevet dét der var værre
andre steder
Hans

Fra : Grytt

Dato : 10-02-04 13:18

On Mon, 9 Feb 2004 14:51:16 +0100, "JK" <packer@ofir.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan for
>man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..
>
>JK

Ja, det er åbenbart et problem for nogle firmaer at skippe slanterne.

Jeg skiftede fra TDC Mobil til Telmore i oktober 2003.
Kontoen blev gjort op, og jeg fik en faktura med seneste betaling til
mandag den 12. januar 2004, - og i mit favør!

Jeg måtte rykke TDC Mibil den 16-01-04, og fik lovning på at få en
check inden 8-10 dage.

Der er stadig ikke kommet nogen check, og jeg har rykket dem to gange
med e-mail. Ingen lyd fra dem.

Desværre er Telmore nu kommet under TDC. Bad luck.
--
en hilsen fra Henning i Brøndby

http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/
Mail adr er ok når ordet: fjernes, fjernes

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-02-04 18:03

Grytt skrev:

snip

> Desværre er Telmore nu kommet under TDC. Bad luck.

....tsk tsk...
Hans

Fra : Grytt

Dato : 13-02-04 09:14

Jeg skrev den 10 Feb 2004 bl.a.:
> [...]
>check inden 8-10 dage.
>
>Der er stadig ikke kommet nogen check, og jeg har rykket dem to gange

Så kom checken fra TDC Mobil.
Bedre sent end aldrig.

Selvom man vel kan sige, at der er tale om for sen betaling, var der
ingen gebyr eller renter efter renteloven, sådan som der "trues" med,
når det går den andn vej. Men det har jeg heller ikke krævet.