|
| Penge tilbage Fra : JK |
Dato : 09-02-04 14:51 |
|
Hej
Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan for
man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..
JK
| |
Christian B. Andrese~ (09-02-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 09-02-04 14:57 |
|
"JK" <packer@ofir.dk> wrote in message
news:ufMVb.3831$V11.3635@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan
for
> man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..
Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser at man
derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.
--
mvh/rg. Christian
Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
og ring til en fra Schweisshunderegistret:
http://www.schweiss.dk/ eller Falck: 70 10 20 30
| |
Martin Johansen [600~ (09-02-2004)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 09-02-04 19:09 |
|
On Mon, 09 Feb 2004 14:56:35 +0100, Christian B. Andresen wrote:
> Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser at man
> derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
> De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.
LOL, jamen du har så evigt ret
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
"Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"
Se mere på http://www.usenet.dk/
| |
Hans Paulin (09-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 09-02-04 20:00 |
|
Martin Johansen [6000] skrev:
> On Mon, 09 Feb 2004 14:56:35 +0100, Christian B. Andresen wrote:
>
>> Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser
>> at man derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
>> De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.
>
> LOL, jamen du har så evigt ret
....venter stadig på mine penge fra TDC - kortet indsendt 3.5.03, rykket
adskillige gange, brev afsendt for 14 dage siden efter råd fra
Teleklagenævnet, eller hvad det nu var det hed...
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Christian B. Andrese~ (10-02-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 10-02-04 12:08 |
|
"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
news:c08le7$2hfu$1@news.cybercity.dk...
> Martin Johansen [6000] skrev:
>
> > On Mon, 09 Feb 2004 14:56:35 +0100, Christian B. Andresen wrote:
> >
> >> Sender dem en rykker med en betalingsfrist på fx. 14 dage. Oplyser
> >> at man derefter lægger 100 kr på i rykkergebyr.
> >> De ville ikke tøve med at gøre det samme mod dig.
> >
> > LOL, jamen du har så evigt ret
>
> ...venter stadig på mine penge fra TDC - kortet indsendt 3.5.03, rykket
> adskillige gange, brev afsendt for 14 dage siden efter råd fra
> Teleklagenævnet, eller hvad det nu var det hed...
Jeg gjorde det jeg skrev over for TDC. Der gik under 1 uge.
Det er straks værre med mine forældres telefon. Den virker næsten aldrig,
det har stået på siden dec. 03 og de har haft tekniker 4 gange. Det er godt
de har Duet abn.
--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået
noget (måske) fornuftigt.
Men a ka' ik' hit' u a no'et.
| |
Hans Paulin (10-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 10-02-04 18:02 |
|
Christian B. Andresen skrev:
> Jeg gjorde det jeg skrev over for TDC. Der gik under 1 uge.
....du go'este! - jeg troede det var "pubertetsfantasier"!
Respekt! LOL
> Det er straks værre med mine forældres telefon. Den virker næsten
> aldrig, det har stået på siden dec. 03 og de har haft tekniker 4
> gange. Det er godt de har Duet abn.
....malfunktion har jeg så tilgode...
....har dog fået byttet en telefon i Telebutikken (talekompressionen var
noget skod og var det osse på den næste - så'en sku det åbenbart
være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et headset
til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online til 1099,-
kr. ...jow jow
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Christian B. Andrese~ (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 11-02-04 09:38 |
|
"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
news:c0b2ts$1odi$1@news.cybercity.dk...
> Christian B. Andresen skrev:
>
> > Jeg gjorde det jeg skrev over for TDC. Der gik under 1 uge.
>
> ...du go'este! - jeg troede det var "pubertetsfantasier"!
>
> Respekt! LOL
Man skal smage sin egen medicin ikke ?
Henvendt både til mig selv og til TDC.
>
> > Det er straks værre med mine forældres telefon. Den virker næsten
> > aldrig, det har stået på siden dec. 03 og de har haft tekniker 4
> > gange. Det er godt de har Duet abn.
>
> ...malfunktion har jeg så tilgode...
>
> ...har dog fået byttet en telefon i Telebutikken (talekompressionen var
> noget skod og var det osse på den næste - så'en sku det åbenbart
> være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et headset
> til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online til 1099,-
> kr. ...jow jow
Surt.
--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået
noget (måske) fornuftigt.
Men a ka' ik' hit' u a no'et.
| |
Hans Paulin (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 11-02-04 10:16 |
|
Christian B. Andresen skrev:
> Man skal smage sin egen medicin ikke ?
> Henvendt både til mig selv og til TDC.
....jow jow...
....men alligevel...
>> ...har dog fået byttet en telefon i Telebutikken (talekompressionen
>> var noget skod og var det osse på den næste - så'en sku det åbenbart
>> være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et
>> headset til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online
>> til 1099,- kr. ...jow jow
>
> Surt.
....men dog med happy end...
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Christian B. Andrese~ (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 11-02-04 10:29 |
|
"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
news:c0crte$fuh$1@news.cybercity.dk...
> Christian B. Andresen skrev:
>
> >> ...har dog fået byttet en telefon i Telebutikken (talekompressionen
> >> var noget skod og var det osse på den næste - så'en sku det åbenbart
> >> være!) - og har fået 600 kr. tilbage efter først at have købt et
> >> headset til min BeoCom 4 til 1699,- kr. - og dernæst set det online
> >> til 1099,- kr. ...jow jow
> >
> > Surt.
>
> ...men dog med happy end...
Fik du differencen udbetalt da ?
--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået
noget (måske) fornuftigt.
Men a ka' ik' hit' u a no'et.
| |
Hans Paulin (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 11-02-04 10:41 |
|
Christian B. Andresen skrev:
> Fik du differencen udbetalt da ?
Jeps, jeg ringede til Telebutikken og gav udtryk for min ærgelse,
hvorefter ekspedienten sagde, at hvis jeg kom ned til dem, "så fandt vi
nok ud af noget" - og dét gjorde vi så...
....flinker mand...
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Christian B. Andrese~ (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 11-02-04 10:53 |
|
"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message
news:c0ctck$gu9$1@news.cybercity.dk...
> Christian B. Andresen skrev:
>
> > Fik du differencen udbetalt da ?
>
> Jeps, jeg ringede til Telebutikken og gav udtryk for min ærgelse,
> hvorefter ekspedienten sagde, at hvis jeg kom ned til dem, "så fandt vi
> nok ud af noget" - og dét gjorde vi så...
>
> ...flinker mand...
Beviset på at man selvfølgelig godt kan blive behandet ordentligt og godt
selv af firmaer som normalt ikke er kendt for god service.
--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået
noget (måske) fornuftigt.
Men a ka' ik' hit' u a no'et.
| |
Hans Paulin (11-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 11-02-04 11:17 |
|
Christian B. Andresen skrev:
> Beviset på at man selvfølgelig godt kan blive behandet ordentligt og
> godt selv af firmaer som normalt ikke er kendt for god service.
....jeg er egentlig glad nok for dem - har oplevet dét der var værre
andre steder
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Grytt (10-02-2004)
| Kommentar Fra : Grytt |
Dato : 10-02-04 13:18 |
|
On Mon, 9 Feb 2004 14:51:16 +0100, "JK" <packer@ofir.dk> wrote:
>Hej
>
>Hvis man har flyttet sit abonnement hos CBB til en anden udbyder hvordan for
>man så sine overskydende penge tilbage fra CBB..
>
>JK
>
Ja, det er åbenbart et problem for nogle firmaer at skippe slanterne.
Jeg skiftede fra TDC Mobil til Telmore i oktober 2003.
Kontoen blev gjort op, og jeg fik en faktura med seneste betaling til
mandag den 12. januar 2004, - og i mit favør!
Jeg måtte rykke TDC Mibil den 16-01-04, og fik lovning på at få en
check inden 8-10 dage.
Der er stadig ikke kommet nogen check, og jeg har rykket dem to gange
med e-mail. Ingen lyd fra dem.
Desværre er Telmore nu kommet under TDC. Bad luck.
--
en hilsen fra Henning i Brøndby
http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/
Mail adr er ok når ordet: fjernes, fjernes
| |
Hans Paulin (10-02-2004)
| Kommentar Fra : Hans Paulin |
Dato : 10-02-04 18:03 |
|
Grytt skrev:
snip
> Desværre er Telmore nu kommet under TDC. Bad luck.
....tsk tsk...
--
Med venlig hilsen
Hans
| |
Grytt (13-02-2004)
| Kommentar Fra : Grytt |
Dato : 13-02-04 09:14 |
|
Jeg skrev den 10 Feb 2004 bl.a.:
>[...]
>Jeg måtte rykke TDC Mibil den 16-01-04, og fik lovning på at få en
>check inden 8-10 dage.
>
>Der er stadig ikke kommet nogen check, og jeg har rykket dem to gange
>med e-mail. Ingen lyd fra dem.
>[...]
Så kom checken fra TDC Mobil.
Bedre sent end aldrig.
Selvom man vel kan sige, at der er tale om for sen betaling, var der
ingen gebyr eller renter efter renteloven, sådan som der "trues" med,
når det går den andn vej. Men det har jeg heller ikke krævet.
--
en hilsen fra Henning i Brøndby
http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/
| |
|
|