Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nyt digi cam.
Fra : Jens Chr.

Dato : 09-02-04 14:16

jeg skal have fundet mig et digitalt kamera, det bliver enten ixus400 eller
A80. jeg mindes jeg en gang var inde på en side hvor der var meget
detaljeret beskrivelser af de forskellige kameraer. Hvis der var noget der
kunne smide et link i min retning ville det være perfekt.

MVH

Jens Chr.

Fra : Ragna

Dato : 09-02-04 15:06

Prøv dette link: http://www.dpreview.com/

Jeg har haft et Ixus 400 siden juni måned, og det har ikke skuffet mig
endnu.
Størrelsen gør det egnet til at have med i lommen overalt, og det fungerer
fint med den automatiske indstilling, som jeg bruger mest (på grund af
dovenskab!)
Batteriet "kører" længe på en opladning, så jeg har ikke endnu haft brug
for at investere i et ekstra batteri.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 09-02-04 15:51

Eller den her.

http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html

haug

Fra : Jens Chr.

Dato : 09-02-04 17:52

Hejsa
Mange tak for de to links, tror jeg vil købe mig et ixus400 selvom det er
lidt dyrere. også lige et par spørgsmål mere, hvor meget ekstra hukommelse
vil i anbefale at man køber ekstra, jeg har tænkt på en 256 mb er det for
lidt? og til sidst hvor lang er den egentlige batteri tid på ixus400, ca.
hvor mange billeder med lcd'en kørende.

Mvh
Jens Chr.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-02-04 20:07

On 2004-02-09, Jens Chr. <wont@tell.you> wrote:
> [...]
> lidt? og til sidst hvor lang er den egentlige batteri tid på ixus400, ca.

IXUS 400 kommer snart på tilbud, da IXUS 430 er ude.
Se forsiden af http://www.dpreview.com