bilspil
Fra : Steen

Dato : 09-02-04 13:49

Hvilken bilspil understøtter force feed back
Har fået et sådan rat, og mangler nu nogle gode spil til det
Gerne rallyspil

Steen

Fra : Peter C.

Dato : 09-02-04 13:57

"Steen" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken bilspil understøtter force feed back
> Har fået et sådan rat, og mangler nu nogle gode spil til det
> Gerne rallyspil

Jeg vil tro at samtlige bilspil fra omkring 2000 og frem understøtter FF
(NFS 5PU er fra 2000 og der er FF)

Hvis det skal være rally kunne Colin McRae være et bud....kan dog ikke huske
om allerførste version understøtter FF

MVH Peter C:\

Fra : Flare

Dato : 09-02-04 20:27

Det spil jeg har haft mest glæde af er TOCA som er et touring car spil med
framragnede FF support.

Ellers er der også det også allrende men særdeles flotte Rally Championship
Xtreeme.. Det er virkeligt fedt at spille med FF rat.

Mvh
Anders

Fra : Steen

Dato : 09-02-04 21:45

"Flare" <nomail@sorry.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Championship
> Xtreeme.. Det er virkeligt fedt at spille med FF rat.

TOAC?

Søren

Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-02-04 09:04

> TOAC?

Der er faktisk et spil der hedder "Toca turingcar championship" - Et
fremragende spil, der efterhånden har 5 år på bagen (havde bla. en
fantastisk god FF support).

Fra : Steen

Dato : 10-02-04 11:41

"Ole Sørensen" <ols@fjernmig!agurk.dk> skrev i en meddelelse

> Der er faktisk et spil der hedder "Toca turingcar championship" - Et
> fremragende spil, der efterhånden har 5 år på bagen (havde bla. en
> fantastisk god FF support).

Takker
Ser om det er muligt at hente nogle demo'r ned af dem

Steen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-02-04 11:59

"Steen" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message

> "Flare" <nomail@sorry.dk> skrev i en meddelelse

> Championship

> TOAC?
>
> Søren

TOCA. British Touring Car Championsships. En pendant til danske DTC. Var
suveræn underholdning i
TV'et da serien var på sit højdepunkt for nogle år siden. Spillet er også
fremragende især 2'eren. Er også
kommet en delvis fortsættelse Race Pro Driver, såvidt jeg ved.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-02-04 17:04

In article <40278383$0$95025$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
pc@FJERNDETTEtping.dk says...

> (NFS 5PU er fra 2000 og der er FF)

NFS IV har FF. Porsche Unleashed har rigtig god FF-support.

> Hvis det skal være rally kunne Colin McRae være et bud....kan dog ikke huske
> om allerførste version understøtter FF

CMR 2.0 har fortrinlig FF-support.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Dag Stinus

Dato : 10-02-04 00:07

"Steen" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message
> Hvilken bilspil understøtter force feed back
> Har fået et sådan rat, og mangler nu nogle gode spil til det
> Gerne rallyspil

Vrally 3 (http://www.vrally.com/vr3uk/flash.html)
Colin McRae 3 (FONA på Strøget i København har det til 150,-)

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Freeliner

Dato : 14-02-04 10:41

Mon, 9 Feb 2004 13:49:04 +0100, Steen <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev:

> Hvilken bilspil understøtter force feed back
> Har fået et sådan rat, og mangler nu nogle gode spil til det
> Gerne rallyspil
>
> Steen

bedste bilspil jeg har kørt i årvis, Live for Speed.. kan bare ikke rose
det nok, det er et net barn lavet af 3 gutter og kan kun købes på
nettet... der er en demo, er kanon online.. prøv prøv

demo..

http://www.liveforspeed.net/file_rsc.php?name=LFS_S1E_DEMO.zip

Forum..

http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=205