netværksspil
Fra : steen madsen

Dato : 09-02-04 13:46

Hey

Er der nogle der kender nogle gode netværks-spil (så man kan spille mod en
ven over nettet)?

Hilsen

steen

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-02-04 14:36

"steen madsen" <6x127667@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender nogle gode netværks-spil (så man kan spille mod en
> ven over nettet)?

Hmm, der findes jo alt fra yatzy til ræs til shooters og strategispil du kan
spille mod
en ven over nettet ... har du nogle ønsker til hvilken type spil du gerne
vil igang med ?
--
Peter J

Fra : steen madsen

Dato : 09-02-04 17:07

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> spille mod
> en ven over nettet ... har du nogle ønsker til hvilken type spil du

Måske noget men biler eller skyde spil!

Fra : steen madsen

Dato : 09-02-04 17:31

Hej igen

findes der steder hvor man kan downloade nogle spil gratis(netværks spil)

Hilsen
Steen

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-04 17:42

> Hej igen
>
> findes der steder hvor man kan downloade nogle spil gratis(netværks
spil)

Ja, men der findes ikke mange on-line/netværk skydespil som er gratis, og
jeg kender slet ingen gratis bilspil...

Et gratis skydespil er for eksempel Enemy Territory

Brian

Fra : Steen Madsen

Dato : 09-02-04 22:18

Hvor findes disse spil?

Fra : Mads Bahrt

Dato : 09-02-04 23:07

Steen Madsen wrote:

> Hvor findes disse spil?

Prøv google for wolfenstein enemy territory og americas army - begge gratis.

MVH
Mads

Fra : Steen Madsen

Dato : 09-02-04 23:16

Det kan jeg sku ikke finde ud af at downloade?

Fra : Steen Madsen

Dato : 09-02-04 23:30

Er der andre spil man kunne komme i tanke om?

Fra : niels larsen

Dato : 10-02-04 00:43

> Det kan jeg sku ikke finde ud af at downloade?
>
> Ang. AAo prøv her http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php?file=58
det plejer at virke

Mvh. Niels

Fra : Ole Lüchau