Ugentligt hunde-lege-dag i Århus ?
Fra : Slumfret

Dato : 09-02-04 13:18

Hej Alle!

Jeg har længe tænkt på om det virkelig ikke kan lade sig gøre at
arrangere
en ugentlig-hunde-lege-dag / fælles gå-tur i Århus ... og efter at
have læst pop2's noget 'nedslående' inlæg om gå-turen v. Brabrand der
gik i vasken, ja så ser det jo lidt sort ud, men jeg prøver nu
alligevel;

Jeg foreslår, at alle hunde og hunde-ejere der har tid og lyst kan
mødes på parkeringspladsen ved Skejby Hundeskov fx. hver søndag kl.
14.00

..... der er naturligvis ingen mødepligt, men bare mulighed for at
troppe op hvis man lige skulle have lyst til at bruge lidt af sin
søndag på en gå-tur sammen med andre hunde og mennesker

Er det her en god idé og er der nogen der har lyst til at møde op?

Adressen på hundeskoven kan du finde på min lettere defekte
hjemmeside: www.slumfret.opacus.dk
Hund -> Hundeskove -> Molerup Skov / Skejby Skov.

Slumfret & Hund

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 09-02-04 16:22

Ærgerligt at gåturen gik i vasken!
Møjsvært for mig at komme afsted med 2 hunde i 3 forskellige busser!

MEN, mødes i hundeskoven er en super ide. Det er også en del lettere at
kommer derud for mig

Håber jeg kan komme derud på søndag, med mine 2 vuffere..

Hvad hunde har i andre der tænker på at komme?

Hilsen Camilla

Fra : Slumfret

Dato : 11-02-04 12:16

> Håber jeg kan komme derud på søndag, med mine 2 vuffere..
>
> Hvad hunde har i andre der tænker på at komme?
>
> Hilsen Camilla

Hej Camilla...

Jeg møder op på søndag kl. 14.00 - og så må vi se om der kommer andre
Jeg/Vi kommer med en lab/box han på 15 mdr. Hvad tager du med?

Hilsen Slumfret & Hund

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 11-02-04 12:25

Jeg tager 2 stk Border Terriere med..

en på 2,5 år og en på knap 5 mnd.

Hilsner fra Camilla!

Fra : pops2

Dato : 11-02-04 22:16

"Camilla Panduro Knudsen" <milla@jyde.dk> wrote in message news:<402a10a1$0$95039$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg tager 2 stk Border Terriere med..
>
> en på 2,5 år og en på knap 5 mnd.
>
> Hilsner fra Camilla!
>
> "Slumfret" <Slumfret@opacus.dk> skrev i en meddelelse

Vil også meget gerne med ... Med Frida - 10 mdr Lab tæve (skøn gul
farve) Camilla: havde du problemer med at komme derop? Hvis jeg kan
overtale en chauffør har vi nok plads til dig og sådan to (mindre)
hunde? Hvor kommer du fra (vi er fra Viby)?
Skriver lige tilbage om vi kan på søndag (får overnattende gæst og ved
ikke hvor længe han bliver?)
Hilsen Pernille

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 12-02-04 09:43

Pernille: Bor cirka 20 km væk i den anden retning

Jeg finder ud af noget, for de SKAL med!

Hilsen Camilla

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 14-02-04 17:05

Æv, hvor er det første indlæg nu?

Mangler lige stedet igen.. hvor var det nu liiiige det var?

Fra : Ragna

Dato : 14-02-04 19:58

Hej Camilla!

Du kan finde alle de gamle indlæg på Google ved hjælp af dette link:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.dyr.hund

--
Venlig hilsen, Ragna