Misundelsesafgift på van fra hvornår?
Fra : sailor99

Dato : 09-02-04 12:59

Hej!

Hvad er skæringsdatoen for indførelse af
misundelsesafgiften/udligningsafgiften på varevogne?
Der foresvæver mig noget om, at afgiften pålægges gulpladebiler (privat) fra
01.07.98?

Mvh
Georg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 09-02-04 13:15

sailor99 wrote:
> [...]
> misundelsesafgiften/udligningsafgiften på varevogne?
> Der foresvæver mig noget om, at afgiften pålægges gulpladebiler

Biler efter 2. juni 1998 skal betale afgiften.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : KASO

Dato : 09-02-04 13:39

"sailor99" skrev d. 09-02-04 12:59 dette indlæg :
> [...]
> misundelsesafgiften/udligningsafgiften på varevogne?
> Der foresvæver mig noget om, at afgiften pålægges gulpladebiler

Jeg tror ikke det hedder "misundelsesafgift" - det hedder "afgift for at
reducere privates unødige miljøsvineri og sikkerhedsrisiko for at spare
lidt håndøre"

"Misundelsesafgiften" er de 180% på alle personbiler....

http://www.kandu.dk/

Fra : sailor99

Dato : 09-02-04 13:44

Tak for hjælpen!