netværk i XP,---- HJÆLP!!
Fra : Steen Wrem

Dato : 09-02-04 12:23

Jeg har et lille netværk med 4 computere som har et fælles access punkt
i kraft af en Linksys router wrt54g som er koplet til min ADSL forbiundelse.

Mit problem er at få det interne netwærk til at fungere, med at kunne
overføre filer og mapper. Har set at jeg i logfilen får følgende med-
delse:

"Masterbrowseren har modtaget en servermeddelelse fra computeren
(computer navn),

der tror, at den er masterbrowser for domÊnet p transportprotokollen
NwlnkNb.

Masterbrowseren stopper, eller der fremtvinges et valg."

Så jeg må have lavet en forkert opsætning, meden hvad har jeg gjort galt?

vh SteenW

Fra : ab

Dato : 11-02-04 21:34

..

> Masterbrowseren stopper, eller der fremtvinges et valg."
>
> Så jeg må have lavet en forkert opsætning, meden hvad har jeg gjort galt?

Det lyder for mig som "sort snak", men har du sat alle maskiner op til at
køre på samme arbejdsgruppe ?

ab

Fra : Steen Wrem

Dato : 06-03-04 15:17

On 11/02/04 21:33, in article TkwWb.4874$ec.3051@news.get2net.dk, "ab"
<ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote:

> .

> Det lyder for mig som "sort snak", men har du sat alle maskiner op til at
> køre på samme arbejdsgruppe ?

JA
vhSteenW