t68i
Fra : lover

Dato : 09-02-04 11:27

Jeg vil gerne høre om det er et godt køb for knægten ?
Han har set sådan en og til en pris på 449 minus den gamle til 200.
Den er låst til sonofon mener at huske 99 pr. mdr. i 6 mdr.
Vil gerne høre noget om dette.

Hilsen Jens

Fra : Janner

Dato : 09-02-04 12:14

"lover" <likeyou2000@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Han har set sådan en og til en pris på 449 minus den gamle til 200.
> Den er låst til sonofon mener at huske 99 pr. mdr. i 6 mdr.

Det er uden tvivl en dejlig telefon, men til en knægt er det nok ikke lige
modellen at sigte efter. Tror hellere en knægt vil have en mobilos med noget
mere diller daller i, T68 har ikke poli toner, udskiftelige covers .... og
alt det der gejl.

Hygge

Jan

Fra : Anders Forst

Dato : 09-02-04 13:11

Det er fin smart telefon, men den har det med at miste
forbindelsen en gang imellem.

Jeg ved ikke om det er et generelt problem for T68i'eren
alene, eller om det er generelt for alle SE modeller.

En anden mulighed kunne være en Nokia 3510 / 3510i.
- Der er ikke bluetooth i Nokia'en, det er der i SE'eren.

Nokia'en er lidt større, men der er til gengæld polyfoniske
ringetoner. Det er der ikke i SE.

Nokiaen kan fåes ned til 1,- (simlåst).
- Der skal lige lægges forsendelses omk. oveni + oprettelse.
Det bliver ca. 150,- og så er den køreklar....

Begge telefoner har ry for at have lang levetid på batteriet.
Hvis det var der skulle vælge, så ville jeg nok tage Nokiaen.

Venligst
Anders

Fra : thomas

Dato : 12-02-04 17:12

"Anders Forst" <anfo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er fin smart telefon, men den har det med at miste
> forbindelsen en gang imellem.

det kan godt være jeg er heldig for min virker som den skal og har altid
gjort det

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-02-04 15:22

> Jeg vil gerne høre om det er et godt køb for knægten ?
> Han har set sådan en og til en pris på 449 minus den gamle til 200.
> Den er låst til sonofon mener at huske 99 pr. mdr. i 6 mdr.
> Vil gerne høre noget om dette.

Jeg har selv fået en T68i for et par måneder siden, og et dagligt
irritationsmoment er - hastigheden. Den er ganske enkelt frygteligt
langsom (jeg har været vant til Nokia).. Det giver sig specielt til
udtryk når jeg skriver SMS-beskeder, den kan ganske enkelt ikke følge
med, man taster og taster, og så kan man efterfølgende sætte sig til at
vente ½-1 minut på at telefonen får skrevet det man vil...
Så skal knægten bruge den meget til SMS (hvilket jo nok ikke er helt
usandsynligt), så er det desværre ikke en telefon jeg vil anbefale.

Noget helt andet er så, at jeg tror du kan finde et bedre tilbud på den
end ovenstående hvis du kigger dig lidt omkring...

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Olesen

Dato : 09-02-04 17:43

> [...]
> Han har set sådan en og til en pris på 449 minus den gamle til 200.
> Den er låst til sonofon mener at huske 99 pr. mdr. i 6 mdr.

Har een, virker perfekt, men tasterne er nok
en kende for små, hvis man kommer fra en
mere klodset Nokia (eks. 3510i).

Hastigheden er måske et problem, hvis man
virkelig er en SMS nørd. Skriver man kun en SMS
af og til er der overhovedet ingen grund til klage.
Tastaturet skal nok opfange hvad du skriver, selvom
displayet måske er 1 sekundt om at 'være med'.

Prisen på en T68i bør være ca. 149,- incl.
et Debitel abonnement til 99,- pr. måned i 6 mdr.

Knægten bør nok vælge en Nokia, hvor han
som en anden skrev, kan skifte til sjove covers.