CS og Steam
Fra : Henrik

Dato : 09-02-04 10:53

Hej

Jeg har netop installeret CS 1.6 og steam hos en kammerat og når jeg
forsøger at registrerer hans originale CDkey hos Steam fejler den. Hvordan
forholder jeg mig nu - kan man kontakte steam - og kan det virkelig være
rigtigt at man skal onlineregistreres for at kunne spille CS 1.6 ???

Pft Henrik

Fra : søren poulsen

Dato : 10-02-04 11:38

"Henrik" <hnefling@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forholder jeg mig nu - kan man kontakte steam - og kan det virkelig være
> rigtigt at man skal onlineregistreres for at kunne spille CS 1.6 ???

prøv at ringe tl dette nr 39126210 de ved noget om cs

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk

Fra : ChristianTC

Dato : 10-02-04 14:58

"Henrik" <hnefling@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forholder jeg mig nu - kan man kontakte steam - og kan det virkelig være
> rigtigt at man skal onlineregistreres for at kunne spille CS 1.6 ???

Hej Henrik

Ja det skal man, men du skal ik fortvivle hvis den ikke vil med et samme.
Prøv at vente en dag og prøv igen. Nogle gange er steam nede og så kan man
ikke registrere eller logge sig på. En anden mulighed: Måske har din ven
lånt sin cd-key ud til en anden der så har registreret den?

Mvh
Christian