Fasthold footer i bunden
Fra : Lobais

Dato : 09-02-04 10:17

På siden http://weib.dk kunne jeg godt tænke mig at footeren (den
mørke boks med søge feltet) ikke blev løftet op når der ikke var
så mget tekst.
http://weib.dk/?x=artikler/index.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 09-02-04 17:35

Lobais <1@3.be> skrev bla:
> På siden http://weib.dk kunne jeg godt tænke mig at footeren (den
> mørke boks med søge feltet) ikke blev løftet op når der ikke var
> så mget tekst.
> http://weib.dk/?x=artikler/index.html

Det kan gøres med CSS
Giv din <div id="sidensTekst"><div> en fast højde

--

Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 10-02-04 08:41

jopa wrote:

> Det kan gøres med CSS
> Giv din <div id="sidensTekst"><div> en fast højde

Det bliver den jo ikke holdt i bunden af, men bare en fast afstand fra
toppen.
Hvad så når der er så meget tekst at det overskrider den faste højde der
sættes? (Og man ikke vil have scrollbarer)

Morten,
der selv har forsøgt sig med det problem og konstateret at det k
an CSS heller ikke => tabeller er stadig ikke helt dødt og borte.

--
Dagens undskyldning: "virus attack, luser responsible"

Fra : Lobais

Dato : 10-02-04 10:52

Morten Winkler Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Morten,
> der selv har forsøgt sig med det problem og konstateret at det k
> an CSS heller ikke => tabeller er stadig ikke helt dødt og borte.

Jeg tror jeg vil flytte footeren ud af sidentekst. Jeg tror også det
bliver kønnere hvis den får fuld brede nede i bunden.